کد خبر : 22942
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1399 - 10:38
-

فرماندار شهرستان امیدیه برگزاری برنامه‌های هفته بسیج شهرستان امیدیه را تشریح کرد

فرماندار شهرستان امیدیه برگزاری برنامه‌های هفته بسیج شهرستان امیدیه را تشریح کرد

فرماندارشهرستان امیدیه برگزاری برنامه‌های هفته بسیج شهرستان امیدیه راتشریح کرد:   جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج شهرستان امیدیه به ریاست دکتر سید مهران رفیعی فرماندار و با حضور مسئولان دستگاه‌ها و ادارات این شهرستان در فرمانداری برگزار شد. به گزارش خبرنگارمااز شهرستان امیدیه دکتر سید مهران رفیعی در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر و تشکر

فرماندارشهرستان امیدیه برگزاری برنامه‌های هفته بسیج شهرستان امیدیه راتشریح کرد:

 

جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج شهرستان امیدیه به ریاست دکتر سید مهران رفیعی فرماندار و با حضور مسئولان دستگاه‌ها و ادارات این شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگارمااز شهرستان امیدیه دکتر سید مهران رفیعی در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نیروهای بسیج در امر سازندگی ، مسائل امنیتی ، بحران کم آبی ، سیل و مقابله با بیماری کرونا اظهارکرد: امیدواریم با همکاری نیروی مقاومت بسیج و دستگاه‌ها وادارات اجرایی شهرستان اقدامات مؤثری درزمینهٔ خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی در این شهرستان گام برداریم.

وی افزود: ازخودگذشتگی بسیجیان از ابتدای تشکیل بسیج تاکنون باعث پیشبرد اهداف نظام شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شده است.

فرماندارامیدیه ادامه داد: بسیجیان همواره یار و همراه نظام و انقلاب بوده‌اند و حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف پیشرفت روزافزون در آن عرصه را به وجود آورده و مسئولان دستگاه‌ها وادارات اجرایی شهرستان باید تمام تلاش خود را برای برگزاری باشکوه مراسم‌های هفته بسیج به‌کارگیرند.

دکتر سید رفیعی به ظرفیت و پتانسیل بسیار خوب نیروی مقاومت بسیج در شهرستان امیدیه اشاره و بیان کرد : امیدواریم با همکاری متقابل نیروی مقاومت بسیج با دستگاه‌ها وادارات اجرایی شهرستان بتوانیم با استفاده از ظرفیت نیروهای بسیجی گام‌های مؤثری درزمینهٔ رشد و توسعه شهرستان برداریم.

فرماندارامیدیه درپایان گفت: دیدار با خانواده شهداء ، تهیه بسته های معیشتی ، غبار روبی گلزار شهداء ، آذین بندی خیابانهای شهر و سر درب ادارات و چندین برنامه دیگر در هفته بسیج درشهرستان برگزارمیگردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.