کد خبر : 20736
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 شهریور 1399 - 20:40
-

فرماندار امیدیه با صدور پیامی سالروز آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت

فرماندار امیدیه با صدور پیامی سالروز آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت

فرماندار امیدیه با صدور پیامی سالروز آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.   دکتر سید مهران رفیعی فرماندار بدین شرح است: به نام خدا هفته بزرگداشت دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای مرور خاطرات حماسه سازان دلیر میهن در جبهه های حق علیه باطل و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا، رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت

فرماندار امیدیه با صدور پیامی سالروز آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

 

دکتر سید مهران رفیعی فرماندار بدین شرح است:
به نام خدا
هفته بزرگداشت دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای مرور خاطرات حماسه سازان دلیر میهن در جبهه های حق علیه باطل و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا، رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی می باشد.

مقاومت هشت‌ ساله ملت فداکار ایران اسلامی در جنگ تحمیلی، سند افتخاری برای نمایش عظمت و اراده مردمانی بزرگ در مقابل تجاوزگران می باشد؛ ملتی که علیرغم توطئه های مکرر دشمنان در طول تاریخ، همواره با بسیج همه امکانات و نیروها، پیروزی نهایی را در آغوش کشیده و با پشتکار و تلاش و خلاقیت، دشمنان میهن را مأیوس کرده است.

ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس که همانا یادآور شجاعت و تاریخ سازی های ملت و نیروهای غیور و مخلص نظامی در جنگ تحمیلی هشت ساله است، از خداوند متعال سربلندی روزافزون مردم شریف ایران و بخصوص مردم عزیز شهرستان امیدیه و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و نیروهای مسلح را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) مسألت دارم.

سید مهران رفیعی
فرماندار شهرامیدیه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.