کد خبر : 28048
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1400 - 8:32
-

اخبار امیدیه:

مصطفی شکیبافر

فرماندارشهرستان امیدیه: هم اندیشی بزرگان و معتمدین شهرستان امیدیه

فرماندارشهرستان امیدیه: هم اندیشی بزرگان و معتمدین شهرستان امیدیه

فرماندارشهرستان امیدیه: هم اندیشی بزرگان و معتمدین شهرستان امیدیه به گزارش خبرنگارما ازامیدیه سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه درجله هم اندیشی بابزرگان و معتمدین برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: باتوجه به نزدیک شدن ۲۸خردادماه امسال مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا

فرماندارشهرستان امیدیه: هم اندیشی بزرگان و معتمدین شهرستان امیدیه

به گزارش خبرنگارما ازامیدیه سید مهران رفیعی

فرماندار امیدیه درجله هم اندیشی بابزرگان و معتمدین برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت:

باتوجه به نزدیک شدن ۲۸خردادماه امسال مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تلاش کنند.

وی افزود: با وحدتی که در بین مسئولان و مردم شهرستان وجود دارد بدون شک مردم ولایتمدار این شهرستان مانند انتخابات سال‌های گذشته حضوری حداکثری در انتخابات خواهند داشت.

نماینده عالی سیاسی دولت در امیدیه همچنین وحدت همه اقشار جامعه در برابر تهدیدهای دشمن را ضروری دانست اظهارداشت:باید زیر پرچم ولایت برای آبادانی امیدیه تلاش کنیم و قطعا با همت بالا و اراده خلل‌ ناپذیر پیروز خواهیم شد و همه باید با مشارکت و تلاش مضاعف برای رفع مشکلات ایران اسلامی و استان خوزستان و امیدیه گام برداریم .

فرماندارامیدیه به آمادگی و فراهم شدن شرایط لازم برای برگزاری انتخابات سالم در امیدیه اشاره کرد : برگزاری انتخابات بی‌طرفانه و صیانت از آرای مردم از وظایف دولت و انتخاب فرد اصلح به عهده مردم است.

وی نیز بر مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کرد : وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم و ترغیب مردم برای مشارکت در این انتخابات یکی از وظایف افراد صاحب نفوذ که شماها هستید است.

رفیعی درپایان گفت: بزرگان و معتمدین منطقه با موفقیت امتحان خود را پس دادند و در همه صحنه های سیاسی اجتماعی حضور داشته اند. خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.