کد خبر : 18057
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 - 18:29
-

فرمانداربندرماهشهرخدمات ماندگار برای جامعه کارگری بندر ماهشهر

فرمانداربندرماهشهرخدمات ماندگار برای جامعه کارگری بندر ماهشهر

فرمانداربندرماهشهرخدمات ماندگار برای جامعه کارگری بندر ماهشهر:   الزام اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در اداره کل بنادر و دریانوردی یکسان سازی نرخ سرویس های حمل و نقل در منطقه ویژه پتروشیمی محسن بیرانوند فرماندار بندر ماهشهر ضمن تاکید بر لزوم احقاق حقوق کارگران زحمتکش از اجرای ۲ طرح ماندگار در راستای خدمت به این

فرمانداربندرماهشهرخدمات ماندگار برای جامعه کارگری بندر ماهشهر:

 


الزام اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در اداره کل بنادر و دریانوردی یکسان سازی نرخ سرویس های حمل و نقل در منطقه ویژه پتروشیمی

محسن بیرانوند فرماندار بندر ماهشهر ضمن تاکید بر لزوم احقاق حقوق کارگران زحمتکش از اجرای ۲ طرح ماندگار در راستای خدمت به این عزیزان خبر داد.
بیرانوند فرماندار بندر ماهشهردراین باره اظهارکرد : پس از آگاهی از مطالبات کارگران زحمتکش اداره کل بنادر و دریانوردی و همچنین رانندگان و مالکان خودروهای شاغل در منطقه ویژه پتروشیمی دستور بررسی موضوع را بصورت ویژه به معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری دادم که پس از مطالعات و پیگیری های چند ماهه، شاهد دستاوردهای ماندگاری برای ارتقای سطح معیشت کارگران عزیز می‌باشیم.

وی افزود: موضوع درخواست اجرای طرح طبقه بندی مشاغل که توسط کارگران اداره کل بنادر و دریانوردی مطرح شده بود در کمیسیون کارگری طرح و پس از تشکیل کمیته فنی، پیگیریهای مداوم و ضمن استناد به مکاتبات صورت گرفته و مشاهده تصریح موضوع در رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری لزوم اجرای طرح مذکور به مدیریت این اداره کل ابلاغ گردید که انتظار می‌رود شاهد اجرای هرچه سریع تر آن باشیم. این موضوع از مطالبات همیشگی کارگران تلاشگر شاغل در بندر بوده و امیدواریم با اجرای آن شاهد ارتقای سطح معیشتی این عزیزان باشیم.

بیرانوند ادامه داد: همچنین در پی درخواست های مکرر رانندگان و صاحبان اتوبوس، مینی بوس و سواری های فعال در منطقه ویژه پتروشیمی مبنی بر افزایش دریافتی آن ها بابت خدمات حمل و نقل، کارگروهی در معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری و با حضور نمایندگان حراست کل منطقه ویژه، مسئولین واحدهای خدمات و حمل و نقل کلیه شرکت های پتروشیمی و البته نمایندگان رانندگان عزیز تشکیل و پس از ۱۵ جلسه تخصصی، ضمن افزایش محسوس میزان دریافتی نسبت به سال گذشته، نرخ سرویس های ایاب و ذهاب که حجم سالیانه بسیار بالایی دارند برای اولین بار یکسان سازی شد. این طرح هوشمندانه قطعا باعث شفافیت بیشتر و جلوگیری از تضییع حقوق رانندگان و مالکان میباشد و کارگروه اشاره شده دائمی و دارای صلاحیت تصمیم گیری در شرایط خاص خواهد بود.

بیرانوند همچنین خاطرنشان کرد: در شهرستان بندر ماهشهر با توجه به فعالیت گسترده صنایع و بنادر، همواره شاهد مطالبات صنفی بوده و رسیدگی به این مطالبات تا جایی که منطبق با قانون باشد از اولویت های اساسی این فرمانداری خواهد بود.

فرماندار بندر ماهشهر در پایان گفت: از کلیه اعضای کمیسیون کارگری که در این راه با پیگیری‌ها و تلاش های خود همراه ما بودند به ویژه نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی که مجدانه پیگیر تحقق این مطالبات هستند تقدیر و تشکر میکنیم.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.