کد خبر : 27509
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 - 23:29
-

علی ساکی به عنوان معلم نمونه شهرستان دشت آزادگان انتخاب شد

علی ساکی به عنوان معلم نمونه شهرستان دشت آزادگان انتخاب شد

محمدعلی جلالی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان گفت : مراسم نکوداشت مقام معلم و تجلیل از معلم نمونه در سالن جلسات این اداره برگزار شد.   وی افزود: فرهنگیان شریف این شهرستان در شرایط کرونا با بهره‌مندی از فضای مجازی و استفاده از فناوری‌های نوین در

محمدعلی جلالی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان گفت : مراسم نکوداشت مقام معلم و تجلیل از معلم نمونه در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

 

وی افزود: فرهنگیان شریف این شهرستان در شرایط کرونا با بهره‌مندی از فضای مجازی و استفاده از فناوری‌های نوین در امر تدریس تلاش مضاعفی را به کار گرفتند تا در زمینه آموزش دانش‌آموزان خلاء پیش نیاید.

 

جلالی در ادامه این گفتگو گفت: تمام معلمان این شهرستان از نظر اداره آموزش و پرورش به عنوان معلم نمونه هستند که تلاش و کوشش آنها در یادگیری دانش آموزان عزیز ستودنی است . ضمن گرامیداشت روز معلم، این روز را به همه این عزیزان و خانواده گرامیشان تبریک عرض می نمایم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشت آزادگان گفت: امسال با توجه به شاخص‌های انتخاب معلم نمونه پرونده‌های منتخبین به استان ارسال شد که از بین آنان علی ساکی آموزگار درس مطالعات اجتماعی مدرسه شاهد امام علی علیه السلام شهر سوسنگرد بیشترین امتیاز را کسب کرده و به عنوان معلم نمونه سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ این شهرستان معرفی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.