کد خبر : 29373
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 - 7:39
-

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان خبرداد:

مصطفی شکیبافر

عزم جدی پلیس برای تامین نظم و امنیت ماه محرم در هندیجان 

عزم جدی پلیس برای تامین نظم و امنیت ماه محرم در هندیجان 

  فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان از عزم جدی پلیس برای تامین نظم و امنیت ماه محرم خبر داد و گفت: همکاری مردم با نیروی انتظامی و رعایت موازین بهداشتی ضامن امنیت و سلامت است.     سرهنگ نصیرابدالی فردفرمانده انتظامی هندیجان در گفتگو باخبرنگارما ، از آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت مردم در جریان سوگواری‌های

 

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان از عزم جدی پلیس برای تامین نظم و امنیت ماه محرم خبر داد و گفت: همکاری مردم با نیروی انتظامی و رعایت موازین بهداشتی ضامن امنیت و سلامت است.

 

 

سرهنگ نصیرابدالی فردفرمانده انتظامی هندیجان در گفتگو باخبرنگارما ، از آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت مردم در جریان سوگواری‌های ماه محرم در این شهرستان خبر داد و اظهارکرد:‌ از متولیان هیئت‌ها،‌ مساجد،‌ تکایا و برگزارکنندگان مراسم‌ سوگواری می‌خواهیم با پلیس نهایت همکاری را داشته باشند. ابدالی فردافزود:باتوجه به وضعیت قرمز کرونایی وطبق مصوبات شورای سلامت وامنیت غذایی درخصوص ورود خودروها غیربومی ازدیروز ورودی هندیجان ازسمت ماهشهروهمچنین ورودی هندیجان ازسمت بندردیلم توسط پلیس انتظامی وپلیس راهوربسته وازهموطنان عزیز درخواست داریم ازسفربه هندیجان پرهیز نمایندوطبق مقررات جریمه های سنگین برای خودروها درنظرگرفته خواهد شد.

وی درپایان از مردم خواست ؛ ضمن همکاری با ماموران انتظامی در اجرای هرچه منظم تر این مراسم، پلیس را یاری دهند و در صورت مشاهده افراد و موارد مشکوک سریعا از طریق ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع رسانی کنند.

خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.