کد خبر : 25494
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1399 - 9:41
-

عامل سرقت مسلحانه نافرجام و حمله ور شدن به شهروند سوسنگردی دستگیر شد

عامل سرقت مسلحانه نافرجام و حمله ور شدن به شهروند سوسنگردی دستگیر شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان، فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان از دستگیری فرد عامل سرقت مسلحانه خیابانی که با تهدید و تیراندازی به مالک یک موتورسیکلت در کوی ابوذر دشت آزادگان حمله ور شده بود خبر داد. سرهنگ سید قاسم موسوی در تشریح این خبر گفت ماموران پلیس آگاهی شهرستان دشت آزادگان با انجام یک

به گزارش شبکه خبری خوزستان، فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان از دستگیری فرد عامل سرقت مسلحانه خیابانی که با تهدید و تیراندازی به مالک یک موتورسیکلت در کوی ابوذر دشت آزادگان حمله ور شده بود خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی در تشریح این خبر گفت ماموران پلیس آگاهی شهرستان دشت آزادگان با انجام یک سری کار اطلاعاتی فردسارق،عامل ناامنی وسرقت مسلحانه نافرجام موتورسیکلت در کوی ابوذر شهر سوسنگرد شده، در شهرستان همجوار شناسایی و با هماهنگی قضایی در عملیات منسجم پلیسی دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی تصریح کرد متهم در بازجویی‌های فنی ماموران و در مواجهه با ادله متقن پلیس، به سرقت مسلحانه نافرجام و موتورسیکلت اعتراف که در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و متهم به مراجع قضایی معرفی گردید.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان در پایان تصریح کرد پلیس با تمام توان و به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضایی در راستای تامین نظم و امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و اجازه نمی‌دهد کسی با اقدامات غیرقانونی و خلاف ،نظم عمومی را مختل کند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.