کد خبر : 28868
تاریخ انتشار : جمعه 25 تیر 1400 - 6:29
-

اخبارشادگان

مصطفی شکیبافر

ضرورت توجه مدیران مدارس شادگان به آسیب های اجتماعی

ضرورت توجه مدیران مدارس شادگان به آسیب های اجتماعی

مدیر آموزش و پرورش شادگان تاکید کرد : ضرورت توجه مدیران مدارس شادگان به آسیب های اجتماعی مدیر آموزش و پرورش شادگان گفت: مدیران مدارس در کنار اجرای آیین نامه های آموزشی به آسیب های اجتماعی و خطراتی که متوجه دانش آموزان است بیشتر بپردازند. سید صالح فاضلی در جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های

مدیر آموزش و پرورش شادگان تاکید کرد :

ضرورت توجه مدیران مدارس شادگان به آسیب های اجتماعی

مدیر آموزش و پرورش شادگان گفت: مدیران مدارس در کنار اجرای آیین نامه های آموزشی به آسیب های اجتماعی و خطراتی که متوجه دانش آموزان است بیشتر بپردازند.

سید صالح فاضلی در جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی اظهار کرد: با برگزاری جلسات متعدد به مدیران ، معاونان ، مشاوران معاونان و مربیان پرورشی مدارس توصیه شده که توانمندتر شوند تا بتوانند راهنمایی و مساعدت بیشتری به دانش‌آموزان داشته باشند؛ تا با شناسایی به هنگام دانش‌آموزان در معرض آسیب اقدامات لازم صورت گیرد.

وی افزود: شناسایی، اقدام و مداخله به موقع می تواند باعث کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان ادامه داد: در این زمینه کوشش ما این است که مهارت‌های لازم برای خود مراقبتی را به تفکیک دوره‌های تحصیلی و به تناسب ویژگی‌های رشد جسمی، روانی و اجتماعی به دانش آموزان بیاموزیم و برای این منظور، از ظرفیت مشاوران و مرکز مشاوره شهرستان بهره خواهیم برد.

 

وی افزود: در کنار تیم مداخله می توان از ظرفیت مشاوران، روانشناسان و نهادهای مرتبط مانند بهزیستی و نیروی انتظامی و سایر ادارات دیگر شهرستان هم استفاده کرد.

فاضلی در پایان گفت: آموزش‌و پرورش شادگان در سال تحصیلی جدید با اجرای برنامه‌های آموزشی، ترویجی و مراقبتی در سطح مدارس شهرستان ، از دانش آموزان در برابر اعتیاد، آسیب‌های اجتماعی و رفتارهای پرخطر، مراقبت می‌کند.خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.