کد خبر : 30209
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 7:16
-

اخبار شادگان

صدور دستور اجرای آسفالت و اصلاح هندسی کمربندی شادگان / جاده عبودی در اولویت کاری اداره راهداری

صدور دستور اجرای آسفالت و اصلاح هندسی کمربندی شادگان / جاده عبودی در اولویت کاری اداره راهداری
راههای روستایی که به اداره راهداری موکول شده است بلاتکلیف مانده اند و اداره راهداری باید هرچه سریعتر نسبت به ادامه احداث این راه ها همت کند.

 

 

صدور دستور اجرای آسفالت و اصلاح هندسی کمربندی شادگان / جاده عبودی در اولویت کاری اداره راهداری

 

شبکه خبری خوزستان | دستور اجرای آسفالت و اصلاح هندسی کمربندی شادگان صادر شد جاده عبودی در اولویت کاری اداره راهداری باشد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما ، نماینده مردم‌ شادگان در مجلس شورای اسلامی به همراه سرپرست فرمانداری شادگان و رئیس اداره حمل و نقل جاده ای شهرستان با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص مشکلات جاده های شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: معضل جاده عبودی به یک بحران تبدیل شده است که متاسفانه با وجود پیگیری های مستمر ، هنوز اداره راهداری نتوانسته است مشکل بهسازی و آسفالت جاده اصلی عبودی را انجام دهد.

 

وی افزود : در حال حاضر در مرحله انتخاب پیمانکار برای جابجایی لوله گاز هستند و پیمانکار تعریض پل های جاده هم مشخص شده است لیکن کار به کندی پیش میرود و مردم دهستان عبودی در تردد مشکل حاد دارند .

 

ناصری نژاد ادامه داد : پل گاهن که با پیگیری های مکرر در حال ساخت است با کندی پیش میرود و انتظار میرود این پروژه با سرعت بیشتری به سرانجام برسد .

 

نماینده شادگان در پایان اظهار داشت : راههای روستایی که به اداره راهداری موکول شده است بلاتکلیف مانده اند و اداره راهداری باید هرچه سریعتر نسبت به ادامه احداث این راه ها همت کند.

 

خبرنگار ناصرحکیمی

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل