کد خبر : 28802
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 تیر 1400 - 3:54
-

تسنیم

صادرات غیرنفتی در خوزستان توسعه پیدا می‌کند

صادرات غیرنفتی در خوزستان توسعه پیدا می‌کند

استاندار خوزستان با اشاره به توسعه صادرات غیرنفتی در استان گفت: مدیران با توجه به شعار سال از ظرفیت پایانه های مرزی برای توسعه صادرات غیرنفتی و رفع موانع تجارت استفاده کنند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان بع نقل از تسنیم؛ قاسم سلیمانی دشتکی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران اقتصادی استان خوزستان در استانداری خوزستان  اظهار داشت: خوزستان نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد و مدیران باید این فرصت را استفاده کنند.

دشتکی افزود: برای توسعه خوزستان نیاز به ترسیم دقیق چشم اندازها هستیم تا براساس آن به توسعه استان دست پیدا کنیم. برای این مسئله باید ظرفیت های موجود استان را دقیق ارزیابی کنیم.

استاندار خوزستان با انتقاد از بی انگیزگی و عدم حضور مدیران در جلسات اقتصادی گفت: مسئولان و مدیران موظف هستند در این نشست ها شرکت کنند و در صورت تخطی مدیران با آنها برخورد می شود.

وی به ظرفیت تجارت خوزستان اشاره و گفت: مدیران باید در زمینه تجارت خارجی فعال شوند و موانع توسعه تجارت را از جلوی پای فعالان بردارند.

سلیمانی دشتکی به ظرفیت پایانه های مرزی اشاره وبیان داشت: مسئولان باید از این ظرفیت برای توسعه و صادرات غیرنفتی استفاده کنند و لازم است شرایط در استان برای این مسئله مهیا شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.