کد خبر : 8910
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 دی 1398 - 8:58
-

شهرداری اهواز به تعهداتش در خصوص میدان میوه‌و‌تره‌بار اهواز عمل نکرد

شهرداری اهواز به تعهداتش در خصوص میدان میوه‌و‌تره‌بار اهواز عمل نکرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به عدم اجرای مصوبه سال گذشته ستادتنظیم بازار استان توسط شهرداری مبنی بر احداث ۷میدان میوه‌وتره‌بار در اهواز اظهار داشت: این کم‌کاری‌ها به استاندار اعلام خواهد شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سید نوراله حسن زاده در جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به عدم اجرای مصوبه سال گذشته ستادتنظیم بازار استان توسط شهرداری مبنی بر احداث ۷میدان میوه‌وتره‌بار در اهواز اظهار داشت: این کم‌کاری‌ها به استاندار اعلام خواهد شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سید نوراله حسن زاده در جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان با اشاره به عدم اجرای مصوبه سال گذشته ستادتنظیم بازار استان توسط شهرداری مبنی بر احداث ۷میدان میوه‌وتره‌بار در اهواز اظهار داشت: ایجاد مانیتورهای قیمت گذاری در میدان میوه و تره بار برعهده سازمان میادین شهرداری است.
وی افزود: همچنین کشف قیمت میوه‌وتره‌بار بر اساس عرضه و تقاضا و میزان واردات از دیگر وظایف سازمان میادین شهرداری بوده که متاسفانه شهرداری اهواز به این مصوبه ستاد تنظیم بازار نیز عمل نکرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ادامه داد: این کم کاری ها و اهمیت ندادن به ستاد تنظیم بازار خوزستان و مصوبات آن به استاندار اعلام خواهد شد.
حسن‌زاده درخصوص نحوه قیمت‌گذاری میوه‌و‌تره‌بار گفت: کمیته ای متشکل از سازمان صمت و اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، سازمان جهاد کشاورزی استان، فرمانداری و شهرداری اهواز جهت این امر تشکیل شده است.

عبدالرحمان ناصریان نیز در این جلسه به عدم کشف قیمت توسط سازمان میادین شهرداری اهواز اشاره کرد و گفت: این امر سبب شده تا قیمت کارشناسی برای میوه و تره بار تعیین شود.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت خوزستان نیز عنوان کرد: برای قیمت گذاری میوه و تره بار در ابتدا باید کشف قیمت بر اساس عرضه و تقاضا انجام شود که این وظیفه بر عهده سازمان میادین شهرداری است که این کار صورت نگرفته است.

بهرام جباری با اشاره به حساسیت قیمت گذاری میوه و تره بار در میدان اظهار داشت: این اقدام باید با کارشناسی انجام شود .
معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت خوزستان افزود: ۶ نمایندگی گاز سوز کردن خودرو در خوزستان وجود دارد و بیش از یکصد مرکز غیرمجاز در این بخش فعالیت دارند.
انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل