کد خبر : 25876
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 20:28
-

شامگاه یاد یاران در مسجدسلیمان برگزار شد

شامگاه یاد یاران در مسجدسلیمان برگزار شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از همدرنگ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان در جمع بسیجیان عنوان کرد: آسایش امروز جامعه مرهون جانبازی‌ها و ایثارگری شهیدان است. سرهنگ رحیمی حسینی فرمانده ناحیه بسیج مسجدسلیمان در جمع بسیجیان و این پایگاه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با نثار

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از همدرنگ؛

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان در جمع بسیجیان عنوان کرد: آسایش امروز جامعه مرهون جانبازی‌ها و ایثارگری شهیدان است.
سرهنگ رحیمی حسینی فرمانده ناحیه بسیج مسجدسلیمان در جمع بسیجیان و این پایگاه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با نثار جان خویش درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردندوی با بیان اینکه شهادت کامل‌ترین جلوه ایثارگرانه و آگاهانه در رفتار شهید است گفت:آسایش امروز جامعه مرهون جانبازی‌ها و ایثارگری شهیدان است.
رحیمی حسینی در ادامه افزود:شهادت نقطه اوج و مرتبه کمال وجودی یک مجاهد و برترین مزد جهاد فی سبیل الله است و انشاءلله که شفاعت شهدا نصیب ما هم گردد.
وی در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما در بیشتر زمینه ها به عنوان کشوری وابسته محسوب می شد کشور های غربی اجازه پیشرفت کاری را به ما نمی دادند ولی امروزه مفختریم به عنوان کشوری که در زمینه های نظامی،پزشکی،هواوفضا،کشاورزی و دام پروری،راه پیشرفت کردیم شناخته شده باشیم .
پس از سخنرانی،وصیت نامه شهید غلامرضا کریمی از شهدای دفاع مقدس این شهرستان توسط برادر بسیجی علی قنبری قرائت و در پایان از چند تن از بسیجیان نمونه پایگاه با اهداء لوح سپاس تقدیر و تشکر به عمل آمد

لازم به ذکر است پایگاه مقاومت حمزه سیدالشهدا طبق قرار هفتگی جمعه های انتطار ، این هفته نیز ۱۴۰۰قرص نان صلواتی پخت و بین خانواده های کم بضاعت این محله توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در مسجدسلیمان این ویژه برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر در پایگاه مقاومت حضرت ولی عصر (ع) حوزه یکم شهید دستغیب برگزارشد همچنین در مراسمی که باعنوان گفتمان انقلاب اسلامی در پایگاه شهید مسلم حاتمی حوزه یکم شهید دستغیب برگزارشده بود سرهنگ رحیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان با اشاره به دست آورد های انقلاب اسلامی در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: مشکلات موجود در مملکت از کارکرد انقلاب نیست بلکه از ناکار آمدی مدیران غرب زده هست و دشمنان از این طریق قصد تخریب انقلاب نزد جوانان و نوجوانان ما را دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.