کد خبر : 27055
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1400 - 1:27
-

سهم‌خواهی از مدیریت استان خوزستان را عقب نگه داشته است

سهم‌خواهی از مدیریت استان خوزستان را عقب نگه داشته است

مسئول جبهه پایداری خوزستان گفت: سهم‌خواهی از مدیریت استان خوزستان را عقب نگه داشته است. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، کریم کریمی‌تبار در نخستین جلسه شورای استان در سال ۱۴۰۰ با اشاره به نقش علامه مصباح در ایجاد جریان پایداری و مقابله با منحرفان اظهار داشت: علامه مصباح عالمی ربانی و فقیه و حکیم

مسئول جبهه پایداری خوزستان گفت: سهم‌خواهی از مدیریت استان خوزستان را عقب نگه داشته است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، کریم کریمی‌تبار در نخستین جلسه شورای استان در سال ۱۴۰۰ با اشاره به نقش علامه مصباح در ایجاد جریان پایداری و مقابله با منحرفان اظهار داشت: علامه مصباح عالمی ربانی و فقیه و حکیم بود که نقشی مهم در پشتیبانی فکری از انقلاب داشتند.

وی افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی تحت رهنمود و هدایت فقیهان وارسته جهت انسجام نیروهای اصیل و ولائی تشکیل شده ‌است و به امید خدا استمرار این حرکت، پایدار خواهد بود.

مسئول جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان خوزستان گفت: این جبهه در اصل به منظور پیشگیری از سرخوردگی و خروج از بلاتکلیفی نیروهای اصیل انقلاب که تعهد بیشتری در پایبندی به اصول نظام و آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظلّه) دارند، تشکیل شده ‌است.

وی گفت: امیدواریم تا بتوانیم به شکل شایسته‌ای آن اهدافی که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مد نظر رهبری معظم انقلاب (مدظله) است که مبانی جبهه پایداری برگرفته از آنها است در بدنه عمومی جامعه به اجرا در بیاوریم.

کریمی‌تبار بیان داشت: جبهه پایداری در مقابل جریان لیبرال و انحرافی ایستاده و خیمه‌ای است که انسان‌های متدین و انقلابی در هر مجموعه در هر شهر و هر استانی زیر این خیمه می‌توانند جمع شده و به تکالیف‌شان عمل کنند. اینجا مقامی وجود ندارد اما همه ما مسئول و مکلف به خدمت هستیم.

وی افزود: بعضی‌ها می‌گویند: در حوزه سهم خواهی و تقسیم ارث(مدیریت) اصلاً ورود نمی‌کنیم، از طرف دیگر اخبار می‌رسد که در برخی جلسات شبانه احکامی خارج می‌شود که سر از کجا و کجا در می آورد، بدون هیچ ثمره خارجی در میدان عمل. برای پیگیری این امور تا تعریف و شناخت درستی از میدان و صحنه نداشته باشیم و تا انسان‌های درستی پای کار این مبانی نباشند شاید نشود کاری کرد.
این فعال سیاسی اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های اصلی جبهه پایداری استان خوزستان این است که در این سالیان هیچ گاه بر مبنای منافع شخصی اعضا و شخص حرکت نکرده است.

وی بیان داشت: شاخص اهم این جریان در استان، حضور پربرکت حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین زکی‌پور بوده که در این سالیان با نفس گرم و مدیریت قوی و با تدبیرشان توانستند این مسیر را بر این محور صحیح و درست هدایت کرده و اجازه انحراف به این مجموعه را ندهند.

کریمی‌تبار تصریح کرد: جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان خوزستان تمام قد پای کار فرمایشات رهبری معظم انقلاب ایستاده و در کنار و پشت سر نماینده ولی‌فقیه در استان آماده نقش آفرینی در انتخابات هستیم.

وی گفت: جبهه پایداری استان خوزستان به دنبال عدالت خواهی زیر علم ولایت است، بصیرت‌افزایی و سطح‌دهی در جهت رسیدن به اصلح و تعالی معرفی اصلح طبق شاخصه‌ها، یکی از وظایف جبهه پایداری است که با بررسی‌های دقیق و مشورت‌های لازم از مردم عزیزمان در این زمینه خدمتگزاری خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.