کد خبر : 12496
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 - 13:53
-

سلام بر مدافعان سلامت کادر درمانی وپشتیبانی بیمارستانها و مراکز درمانی

سلام بر مدافعان سلامت کادر درمانی وپشتیبانی بیمارستانها و مراکز درمانی

سلام برشما که امروز امید به زندگی برای یک ملت هستید سلام برشما که درکانون بحران فراگیر کرونا ، ورای زمان ومکان به ما وسلامتی ما می اندیشید ، سلام برشما که امروز کلام ونگاهتان ترجمان عشق و انسانیّت است. عزیزان اندکی از عمق عطش وجودشما برای به آغوش کشیدن فرزندان وعزیزانتان که خودرا به

سلام برشما که امروز امید به زندگی برای یک ملت هستید سلام برشما که درکانون بحران فراگیر کرونا ، ورای زمان ومکان به ما وسلامتی ما می اندیشید ، سلام برشما که امروز کلام ونگاهتان ترجمان عشق و انسانیّت است.

عزیزان اندکی از عمق عطش وجودشما برای به آغوش کشیدن فرزندان وعزیزانتان که خودرا به خاطر ما ازآن محروم کره اید آگاهیم قدری از فرط نگرانی های خانواده هایتان برای سلامتی شما مطلعیم و میدانیم که آنان نیز چه لحظات وساعاتی سرشار از اضطراب و التهاب را تاب می آورند تا دقایقی شمارا ببینند یا صدای شمارا بشنوند.

میدانیم و می بینیم که چگونه همه‌ی عواطف واحساس خودرا با تبسّم امید بخش می آمیزید وبرچشمان مضطرب و غمبار دردمندان ومراجعین می پر اکنید.

میدانیم و می بینیم که چگونه خسته گی را بی هویت کرده اید و می دانیم که وقتی هم در بیمارستان نیستید چگونه قلب وذهن خودرا در بیمارستان جا گذاشته‌اید.

میدانیم و مطمئنیم که امسال بهار بادستان و نگاه شما به خانه های ما می آید و ” نوروز” به اعتبار وجود شماست که برای ما “عید ” می شود.

باتمام وجود قدردان همت والا وامید بخش شما مدافعان سلامت هستیم.

داوودعبیداوی خبرنگار شبکه خبری خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.