کد خبر : 17586
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 تیر 1399 - 18:17
-

سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان خبر داد

سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان خبر داد

سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان: رسیدگی به امور خانواده شهدا مورد توجه مسئولان باشد‏ سرپرست فرمانداری شادگان گفت: رسیدگی به امور خانواده‌های معظم شهدا که چشم‌ و چراغ ملت هستند بیشتر مورد توجه مسئولان شهرستان قرار گیرد. به گزارش خبرنگارما ، امید صبری پور در دیدار با خانواده های معظم شهدا این شهرستان اظهار کرد: شهدا

سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان:

رسیدگی به امور خانواده شهدا مورد توجه مسئولان باشد‏
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: رسیدگی به امور خانواده‌های معظم شهدا که چشم‌ و چراغ ملت هستند بیشتر مورد توجه مسئولان شهرستان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگارما ، امید صبری پور در دیدار با خانواده های معظم شهدا این شهرستان اظهار کرد: شهدا مجاهدان فی سبیل الله و در راه خداوند شهید شده و باید مسئولان قدر خانواده‌های معظم شهدا را دانسته و به مشکلات و خواسته‌های آنان توجه کنند.

وی عزت، قدرت و اقتدار کشور را مرهون خون شهدا دانست و بیان کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب «شهدا مظهر اقتدار ایران بوده» و امیدواریم ما نیز ادامه ‌دهنده راه این عزیزان باشیم.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان گفت: مسئولان رفع رسیدگی به ایثارگران و خانواده معظم شهدا را نباید به دیدار با آنان محدود کنند بلکه می باید رفع مشکلات آنان را در اولویت خود قرار دهند.

خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.