کد خبر : 21424
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 - 19:52
-

سرپرست فرمانداری شادگان خبر داد

سرپرست فرمانداری شادگان خبر داد

  توسعه ، تجهیز و بهسازی مدارس شادگان ضروری اسرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر ضرورت ساخت و توسعه فضاهای آموزشی گفت: توسعه، تجهیز و بهسازی مدارس شادگان ضروری است. به گزارش خبرنگارما امید صبری پور در جلسه بررسی مشکلات فضای آموزشی شادگان که با حضور نماینده مردم شادگان ، مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس

 

توسعه ، تجهیز و بهسازی مدارس شادگان ضروری اسرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر ضرورت ساخت و توسعه فضاهای آموزشی گفت: توسعه، تجهیز و بهسازی مدارس شادگان ضروری است.

به گزارش خبرنگارما امید صبری پور در جلسه بررسی مشکلات فضای آموزشی شادگان که با حضور نماینده مردم شادگان ، مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس خوزستان و جمعی از مسئولان شهری در محل فرمانداری شادگان برگزار شد ، اظهار کرد: برای توسعه زیر ساخت‌های آموزشی و بهبود وضعیت فضای آموزشی این شهرستان تلاش بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون ساخت و توسعه فضاهای آموزشی در سطح شهرستان در حال انجام است یادآور شد: انتظار می رود هرچه زودتر شاهد اتمام  طرح های توسعه فضاهای آموزشی در این شهرستان باشیم.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: فرسوده بودن برخی از فضاهای آموزشی را از مهمترین مشکلات مدارس شهرستان برشمرد بر ضرورت توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی شادگان تاکید کرد.

صبری پور در پایان گفت: در حال حاضر پروژه‌های خوبی در زمینه فضای آموزشی در حال اجراست که با توجه به نیاز منطقه باید هر چه سریعتر تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.