کد خبر : 24550
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 18:56
-

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیکا از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی خبرنگاری و خبرنویسی در این شهرستان خبر داد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیکا از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی خبرنگاری و خبرنویسی در این شهرستان خبر داد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبر روز؛ سجاد کاظمی با اعلام این خبر افزود: نخستین کارگاه یک روزه آموزش خبرنگاری و خبرنویسی در دو نوبت صبح و عصر در محل کتابخانه عمومی شهرستان اندیکا برگزار شد. وی با اشاره به هدف برگزاری این دوره ادامه داد: دلیل برگزار نشدن دوره ‏های آموزشی

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبر روز؛ سجاد کاظمی با اعلام این خبر افزود: نخستین کارگاه یک روزه آموزش خبرنگاری و خبرنویسی در دو نوبت صبح و عصر در محل کتابخانه عمومی شهرستان اندیکا برگزار شد.

وی با اشاره به هدف برگزاری این دوره ادامه داد: دلیل برگزار نشدن دوره ‏های آموزشی در شهرستان اندیکا، به ویژه در حوزه خبرنگاری فقدان بستر لازم برای آموزش بوده‏ است، که برای اولین بار به همت انجمن خبرنگاران شهرستان، این کارگاه در سطح مقدماتی برگزار شده است

کاظمی اضافه کرد: در این کارگاه یک روزه به مباحث اصول خبرنگاری و خبرنویسی، تعریف خبر، عناصر و انواع خبر و ویژگی‏ های خبرنگار پرداخته شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیکا تصریح کرد: فرشاد جعفری شهنی مدیر مسئول پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان تدریس این کارگاه را بر عهده داشت و در پایان به شرکت کنندگان گواهی آموزشی اعطا شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.