کد خبر : 25412
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 بهمن 1399 - 20:14
-

سرقت منازل تحت عنوان فرد گدایی در دشت آزادگان

سرقت منازل تحت عنوان فرد گدایی در دشت آزادگان

خانمی که تحت عنوان فرد گدا وارد منازل شهروندان دشت آزادگان شده و اقدام به سرقت مبالغی وجه نقد و لوازم خانگی کرده بود در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.   به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ” سید قاسم موسوی” فرماندهی دشت ازادگان  در این‌باره گفت: چندی

خانمی که تحت عنوان فرد گدا وارد منازل شهروندان دشت آزادگان شده و اقدام به سرقت مبالغی وجه نقد و لوازم خانگی کرده بود در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ” سید قاسم موسوی” فرماندهی دشت ازادگان  در این‌باره گفت: چندی پیش شهروندی سوسنگرد در تماس با مرکز پلیس ۱۱۰ گزارشی از یک سرقت را اعلام کرد.

 

وی افزود: با حضور تیمی از ماموران انتظامی مشخص شد که خانمی تحت عنوان  فرد گدا وارد منازل افراد شده و از غفلت آنها سوء استفاده کرده و مبالغی وجه نقد و سایر لوازم خانگی را سرقت کرده است.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: با ارجاع این پرونده به پلیس آگاهی و با آغاز تحقیقات تخصصی این خانم شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر کردند.

 

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه از این متهم یک دستگاه گوشی موبایل سرقتی ومقداری وسایل خانگی کشف شد، افزود : متهم در تحقیقات فنی پلیس به ۵ فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

 

فرماندهی دشت آزادگان با تاکید بر ضرورت توجه  شهروندان به توصیه های پیشگیرانه گفت : مراجعه افراد مشکوک تحت عنوان گدا  بلافاصله با تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش  دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.