کد خبر : 30059
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1400 - 12:08
-

اخبار هندیجان

ساماندهی گلزار شهدا یکی از اولویت های مجموعه شهرداری هندیجان

ساماندهی گلزار شهدا یکی از اولویت های مجموعه شهرداری هندیجان
امنیت و آرامش امروز هندیجان مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های خانواده های ایشان است و تسریع در روند ساماندهی گلزار شهدای والامقام شهرستان از اولویت های مجموعه شهرداری می باشد .

 

 

شبکه خبری خوزستان | سرپرست شهرداری هندیجان خبر داد : طرح ساماندهی گلزار شهدای والامقام هندیجان یکی از اولویت های مجموعه شهرداری می‌باشد

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان روح الله درخشان سرپرست شهرداری هندیجان درگفتگو با خبرنگار ما در هندیجان بابیان اینکه گلزار شهداء نماد عزت و سربلندی و همچنین کانون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌باشد گفت: طرح ساماندهی گلزار شهدای والامقام شهرستان هندیجان از اوایل شهریور ماه توسط واحد زیباسازی شهرداری آغاز شده است.

 

 

وی افزود: در این طرح رنگ آمیزی پایه و نرده ها ، رنگ آمیزی دیوار کناری ، هرس درختان ، تعمیر و بازسازی سیستم آبیاری انجام و در ادامه نیز توسعه فضای سبز ، بازنویسی و رنگ آمیزی نوشته های روی قبور مطهر شهداء و همچنین نصب پرچم های ایران از دیگر برنامه های شهرداری هندیجان در گلزار شهدای والامقام این شهرستان می‌باشد.

 

 

درخشان در ادامه گفت : امنیت و آرامش امروز هندیجان مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های خانواده های ایشان است و تسریع در روند ساماندهی گلزار شهدای والامقام شهرستان از اولویت های مجموعه شهرداری می باشد .

 

 

 

 

سرپرست شهرداری هندیجان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات گروه‌های جهادی شهرستان به ویژه گروه جهادی سردار شهید علی هاشمی حوزه مقاومت بسیج بهرام مزارعی در جهت پاکسازی گلزار شهداء اظهار کرد : نام و یاد شهدا باید زنده بماند و مجموعه شهرداری هندیجان در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

 

خبرنگار ناصرحکیمی

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل