کد خبر : 26074
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1399 - 11:13
-

سارق پمپ آب منازل شهرستان دشت آزادگان به دام افتاد

سارق پمپ آب منازل شهرستان دشت آزادگان به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان از دستگیری سارق حرفه‌ای پمپ آب  منازل و اعتراف او به ۱۳ فقره سرقت خبر داد. سرهنگ سید قاسم موسوی در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی با همکاری کلانتری ۱۱ هنگام گشت‌زنی در منطقه کوی دانشگاه سوسنگرد به جوانی که

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان از دستگیری سارق حرفه‌ای پمپ آب  منازل و اعتراف او به ۱۳ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی با همکاری کلانتری ۱۱ هنگام گشت‌زنی در منطقه کوی دانشگاه سوسنگرد به جوانی که در حال خارج کردن پمپ آب از درب منزلی بود مشکوک شدند متهم با مشاهده مأموران قصد متواری شدن از محل را داشت که در یک عملیات ضربتی پلیس، دستگیر شد.

سرهنگ موسوی در ادامه تشریح کرد متهم  که پس از انتقال به پلیس آگاهی چاره‌ای جز بیان حقیقت  نداشت به بزه ارتکابی اعتراف و در بازجویی‌های تکمیلی پلیس به ۱۳ فقره سرقت پمپ آب از منازل دیگر در سطح شهر سوسنگرد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان در پایان با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی سریعاً با شماره  ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.