کد خبر : 31868
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 9:03
-

اخبار پلیس

سارقان طلافروشی “ماهشهر” و عامل تیراندازی نزاع طایفه‌ای “اهواز” دستگیر شدند

سارقان طلافروشی “ماهشهر” و عامل تیراندازی نزاع طایفه‌ای “اهواز” دستگیر شدند
در پی وقوع نزاع طایفه‌ای و تیراندازی در یکی از مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرارگاه مقابله با تیراندازی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت. 

سارقان طلافروشی “ماهشهر” دستگیر شدند

شبکه خبری خوزستان | فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری سارقان طلا فروشی ماهشهر که ۲ سال پیش اقدام به سرقت طلاهای یک طلافروش در این شهرستان کرده بودند خبر داد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار”سید محمد صالحی” روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهرک طالقانی شهرستان ماهشهر در سال ۱۳۹۸ که منجر به زخمی شدن سه نفر شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ماهشهر با کار اطلاعاتی و به کارگیری روش‌های علمی کشف جرم، باند ۳ نفره سارقان را در این ارتباط شناسایی که روز شنبه با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی و منسجم آنها  را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پس از مواجهه با مستندات غیرقابل انکار پلیس به سرقت طلافروشی در شهرک طالقانی ماهشهر اعتراف کردند.

“سردار صالحی” با اشاره به سابقه دار بودن این ۳ نفر خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

دستگیری عامل تیراندازی در نزاع طایفه‌ای در “اهواز” 

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان نیز از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در نزاع طایفه‌ای در شهرستان اهواز خبر داد.

سرهنگ “حجت اله سفید پوست” روز شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع نزاع طایفه‌ای و تیراندازی در یکی از مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرارگاه مقابله با تیراندازی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام اقدامات تخصصی و کار اطلاعاتی عامل اصلی تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کلاشینکف،چهار قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، سه تیغه خشاب و ۶۵ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

سرهنگ سفید پوست با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: نیروی انتظامی مصمم است با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به صورت قاطعانه برخورد کند.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.