کد خبر : 23942
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آذر 1399 - 6:08
-

رییس سازمان بازرسی کل کشور: هیات دولت پرداخت خسارت آب‌گرفتگی اخیر خوزستان را بررسی می‌کند

رییس سازمان بازرسی کل کشور: هیات دولت پرداخت خسارت آب‌گرفتگی اخیر خوزستان را بررسی می‌کند

رییس سازمان بازرسی کشور از بررسی پرداخت خسارت ناشی از آب‌گرفتگی‌های اخیر شهرهای استان خوزستان در هیات دولت خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان شامگاه سه شنبه در حاشیه نشست بررسی مشکلات به وجود آمده بارندگی اخیر در محل استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با بررسی های صورت گرفته مقرر شد مدیریت

رییس سازمان بازرسی کشور از بررسی پرداخت خسارت ناشی از آب‌گرفتگی‌های اخیر شهرهای استان خوزستان در هیات دولت خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان شامگاه سه شنبه در حاشیه نشست بررسی مشکلات به وجود آمده بارندگی اخیر در محل استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با بررسی های صورت گرفته مقرر شد مدیریت ارشد استان با اعتبارات و اختیاراتی که دارد نسبت به اجرای پروژه‌های اساسی و کاربردی در زمینه‌های شبکه فاضلاب و جمع آوری آب‌های سطحی برنامه ریزی کند.

وی با اشاره به پیگیری‌های استاندار خوزستان برای اختصاص منابع مالی به‌منظور پرداخت خسارت‌های ناشی از آب‌گرفتگی در شهرستان‌های اهواز و ماهشهر ادامه‌داد: در نشست فردای هیات دولت این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد تا در صورت تصویب بخشی از خسارت های وارد شده به منازل مسکونی و مغازه‌های شهروندان جبران گردد.

رییس سازمان بازرسی کشور خاطرنشان‌کرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، بخشی از این منابع در قالب تسهیلات بلاعوض، تسهیلات کم بهره به منظور احداث تعدادی از منازل، تجهیز و تعمیر واحدها پرداخت خواهد شد.

استاندار خوزستان: فردا نتایج تصمیمات دولت برای پرداخت خسارت‌ها اعلام می‌شود

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه پیشنهادات لازم برای جبران خسارت های مربوط به آبگرفتگی های اخیر شهرهای اهواز و ماهشهر به هیئت دولت ارائه شد گفت: بعد از تصویب این پیشنهادات، جزییات به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

حجت‌الاسلام درویشیان که از سوی رییس قوه قضاییه ماموریت یافت تا موضوع آبگرفتگی برخی مناطق خوزستان را بررسی و گزارش ارایه کند، روز دوشنبه از برخی مناطق اهواز که در جریان باران شدید اوایل هفته گذشته دچار آبگرفتگی شده بودند دیدن کرد.

شهرهای بندر امام خمینی(ره) ، ماهشهر و اهواز بیشترین خسارت آبگرفتگی ناشی از بارش شدید باران در اوایل هفته گذشته را متحمل شدند.

میزان بارندگی شدید اوایل هفته گذشته در ۲ شهر ماهشهر و بندرامام خمینی(ره) که حدود ۱۵ کیلومتر از هم فاصله دارند ۱۶۷ میلیمتر گزارش شد.

۲۵ آذر ۱۳۹۸ نیز بر اثر بارندگی شدید بخش‌های وسیعی از کلانشهر اهواز ، کارون و آبادان دچار آبگرفتگی شد و خسارت زیادی به مردم و وسایل خانگی آنان وارد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.