کد خبر : 26914
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردین 1400 - 22:12
-

روز پرکار دکتر علیرضا ورناصری در مرکز استان + تصاویر

روز پرکار دکتر علیرضا ورناصری در مرکز استان + تصاویر

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در دیدار هایی جداگانه با مدیرعامل شرکت گاز، مدیر کل راهداری و شیلات استان خوزستان جهت پیگیری و رفع مشکلات حوزه انتخابیه دیدار و گفتگو نمود. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، لالی هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی؛

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در دیدار هایی جداگانه با مدیرعامل شرکت گاز، مدیر کل راهداری و شیلات استان خوزستان جهت پیگیری و رفع مشکلات حوزه انتخابیه دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، لالی هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی؛ دکترعلیرضا ورناصری در دیدار هایی جداگانه با مدیرعامل شرکت گاز،دمدیر کل راهداری و شیلات استان خوزستان جهت پیگیری و رفع مشکلات حوزه انتخابیه دیدار و گفتگو نمود.

بر اساس این گزارش؛در دیدار نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با مهندس ابول پور مدیرعامل گاز استان؛آخرین وضعیت گازرسانی به حوزه انتخابیه مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر ورناصری ضمن اشاره به میزان برخورداری مناطق مختلف حوزه انتخابیه از گاز، اذعان داشت: پیگیر موانع و تامین به موقع اعتبارات جهت تسریع در شبکه گاز رسانی خواهیم بود تا زمینه های لازم برای توسعه شبکه گذاری در مناطق روستایی و محروم فراهم شد.

دکتر ورناصری همچنین،جهت حل مشکلات راهداری و حمل ونقل جاده ای با مهندس بهرامی نیا  مدیرکل راهداری استان خوزستان دیدار و گفتگو نمود.

عضو کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت کنونی، ظرفیت ها و مشکلات حوزه انتخابیه در بخش حمل ونقل و راهداری خاطرنشان کرد: تکمیل و توسعه جاده های حوزه انتخابیه که سرشار از جاذبه های اقتصادی، طبیعی و گردشگری است، می تواند به عنوان یکی از کلیدی ترین راهکارهای شتاب گیری روند توسعه و در کنار آن افزایش دسترسی به فرصت های شغلی مورد استفاده قرار گیرد.

دکتر علیرضا ورناصری در ادامه پیگیری های خود با مدیر کل شیلات خوزستان دیدار و پیرامون مسائل مربوط به حوزه انتخابیه گفتگو نمود.

وی با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه پتانسیل‌های بالقوه خوبی در راستای آبزی پروری دارد، بیان داشت: ظرفیت های مسجدسلیمان،اندیکا و لالی را در حوزه آبزی پروری جهت توسعه و رونق منطقه و اشتغالزایی باید شکوفا کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.