کد خبر : 23728
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 - 18:38
-

رهایی ۵ محکوم به قصاص نفس از چوبه دار با تلاش شورای حل اختلاف دزفول

رهایی ۵ محکوم به قصاص نفس از چوبه دار با تلاش شورای حل اختلاف دزفول

با همت و تلاش اعضای شورای حل اختلاف دزفول در امر خداپسندانه صلح و سازش در سال ۹۸ بیش از۱۶ هزار و ۱۳۳ پرونده وارده به شورای حل اختلاف به مصالحه ختم شده اند.

رهایی ۵ محکوم به قصاص نفس از چوبه دار با تلاش شورای حل اختلاف دزفول

 

شبکه خبری خوزستان | رئیس دادگستری دزفول گفت: اعضاء خدوم و زحمتکش شوراهای حل اختلاف این شهرستان توانستند در ۶ ماهه اول امسال نیز ۵ نفر از محکومین به قصاص نفس را از چوبه دار رها کنند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان محمدیار ممبینی رئیس دادگستری دزفول در گفتگو با روابط عمومی شوراهای حل اختلاف استان خوزستان ، از رهایی ۵ نفر از محکومین به قصاص نفس از چوبه دار با تلاش شورای حل اختلاف این شهرستان خبر داد و گفت: اعضاء خدوم و زحمتکش شوراهای حل اختلاف این شهرستان توانستند در ۶ ماهه اول امسال بیش ۱۱هزار و ۱۸۳ پرونده وارده به شورای حل اختلاف دزفول را منتهی به صلح و سازش کنند که در طول این ۶ ماه این عزیزان علاوه بر مختومه نمودن آن پرونده ها به صلح و سازش ، توانستند ۵ نفر از محکومین به قصاص نفس را از چوبه دار رها و آنان را به آغوش گرم خانواده بازگردانند.

 

وی ضمن قدردانی از اعضای شوراهای حل اختلاف این شهرستان افزود: با همت و تلاش اعضای شورای حل اختلاف دزفول در امر خداپسندانه صلح و سازش در سال ۹۸ بیش از۱۶ هزار و ۱۳۳ پرونده وارده به شورای حل اختلاف به مصالحه ختم شده اند.

 

ممبینی در ادامه فلسفه تأسیس این نهاد مردمی نهادینه کردن فرهنگ صلح و آشتی در جامعه برشمرد و اظهار داشت: شورای حل اختلاف نهادی مردمی است که در کاهش ورودی پرونده ها به محاکم و کاهش اطاله دادرسی نقش مؤثر و قابل توجهی داشته است.

 

رئیس دادگستری دزفول در ادامه از زحمات تمامی اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان به عنوان منادیان صلح در جامعه تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.