کد خبر : 21058
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 مهر 1399 - 5:54
-

رفع مشکلات ناشنوایان باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد

رفع مشکلات ناشنوایان باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد

فرماندارشهرستان امیدیه : رفع مشکلات ناشنوایان باید مورد توجه مسوولان مربوطه قرار گیرد. سیدمهران رفیعی بمناسبت ۹ مهر روز ناشنوایان در گفت و گو با خبرنگارما درامیدیه ، با اشاره به‌ فرا رسیدن روز جهانی ناشنوایان اظهار کرد: روز جهانی ناشنوایان فرصتی است تا نیازهای این عزیزان را در جامعه و خانواده از جمله برقراری

فرماندارشهرستان امیدیه : رفع مشکلات ناشنوایان باید مورد توجه مسوولان مربوطه قرار گیرد.
سیدمهران رفیعی بمناسبت ۹ مهر روز ناشنوایان در گفت و گو با خبرنگارما درامیدیه ، با اشاره به‌ فرا رسیدن روز جهانی ناشنوایان اظهار کرد: روز جهانی ناشنوایان فرصتی است تا نیازهای این عزیزان را در جامعه و خانواده از جمله برقراری ارتباط آن‌ها با دیگران، اشتغال، تحصیل و… را برطرف کنیم.
وی افزود: ناشنوایان از قابلیت و پتانسیل های زیادی برخوردار هستند به طوریکه با توانمند سازی و زمینه بروز استعدادهای این عزیزان می توانیم از پتانسیل ها وظرفیت های این قشر از جامعه در راستای توسعه‌ شهرستان استفاده نماییم.
رفیعی در ادامه روز ناشنوایان را فرصتی مغتنم برای رسیدگی به مشکلات پیش روی این قشر از افراد جامعه و تلاش در راستای مرتفع نمودن این مشکلات و نشان دادن توانمندی های ارزشمند آنها دانست‌.
رفیعی ادامه داد: ناشنوایان قشر حساسی هستند که نیاز است جامعه به آنها احترام گذاشته و مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرند.
فرماندارامیدیه در پایان توجه اساسی مسوولان امر به ناشنوایان را خواستار شد و اضافه کرد: ناشنوایان گر چه نمی شنوند اما از توانایی خوبی برخور دارند و لازم است که این توانایی ها به خوبی شناخته شود.
خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.