کد خبر : 14216
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردین 1399 - 23:29
-

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر خبر داد : تعطیلی اصناف تا ۲۳ فروردین ادامه خواهد داشت

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر خبر داد : تعطیلی اصناف تا ۲۳ فروردین ادامه خواهد داشت

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر اعلام خبرداد : تعطیلی اصناف تا ۲۳ فروردین ادامه خواهد داشت. به گزارش خبرنگارمااز شهرستان بندر ماهشهر : محسن بیرانوند فرماندار و رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر ، تداوم تعطیلی اصناف را تا پایان هفته آینده اعلام کرد. نماینده عالی دولت دربندرماهشهر افزود :

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر اعلام خبرداد :

تعطیلی اصناف تا ۲۳ فروردین ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگارمااز شهرستان بندر ماهشهر : محسن بیرانوند فرماندار و رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر ، تداوم تعطیلی اصناف را تا پایان هفته آینده اعلام کرد.

نماینده عالی دولت دربندرماهشهر افزود : واحدهایی که در این ایام تعطیل بودند تا روز بیست و سوم فروردین تعطیل خواهند بود و از روز بیست و سوم فروردین به بعد جهت تعیین و تکلیف فعالیت اصناف باتوجه به دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت و درمان اقدام خواهیم کرد تا صنوف مختلف به ترتیب اولویت فعالیت خود را آغاز کنند.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر در پایان گفت : از همکاری تحسین برانگیز اصناف شهرستان با این ستاد و پیروی از دستورالعمل های آن در طول اجرای مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر نموده و امیدواریم بتوانیم با همکاری یکدیگر هرچه سریعتر بر این ویروس غلبه کرده و شاهد آغاز فعالیت صنوف محترم باشیم، ضمن آنکه صنوف ارائه دهنده خدمات ضروری‌ در اولویت قرار خواهند گرفت و ترتیب اولویت برای شروع فعالیت واحدهای صنفی به مرور اعلام خواهد شد. ‌

خبرنگار/اعظم حکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.