کد خبر : 28730
تاریخ انتشار : جمعه 18 تیر 1400 - 9:02
-

اخبارشادگان

مصطفی شکیبافر

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شادگان: موکب داران اربعین حسینی شناسنامه دار می شوند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شادگان:  موکب داران اربعین حسینی شناسنامه دار می شوند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شادگان: موکب داران اربعین حسینی شناسنامه دار می شوند رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شادگان بابیان اینکه سال‌های گذشته موکب‌ها دارای مجوز رسمی نبودند و به‌صورت توافقی برپا می‌شدند، گفت: امسال موکب‌ها مدیریت‌شده و دارای شناسنامه‌های رسمی می‌شوند. عبدالجلیل قناد اظهار کرد: برای انسجام بیشتر و مدیریت بهتر و افزایش

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شادگان:

موکب داران اربعین حسینی شناسنامه دار می شوند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شادگان بابیان اینکه سال‌های گذشته موکب‌ها دارای مجوز رسمی نبودند و به‌صورت توافقی برپا می‌شدند، گفت: امسال موکب‌ها مدیریت‌شده و دارای شناسنامه‌های رسمی می‌شوند.

عبدالجلیل قناد اظهار کرد: برای انسجام بیشتر و مدیریت بهتر و افزایش ارائه خدمات به زائران، موکب‌های اربعین حسینی شناسنامه دار می شود.

 

وی افزود: طبق دستور العمل صادر از ستاد مرکز و انجام سیرمراحل اداری توانسته ایم برای تمامی موکب های شهرستان شادگان که در مراسم اربعین حسینی قصد رائه خدمت را داشته اند پروانه موکب داری صادر کنیم تا کار بصورت قانونی و نظامند پیش برود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شادگان ادامه داد: تسهیل شرایط برای موکب داران سبب ارائه مطلوب تر خدمات توسط آنان به زائران و رفع مشکلات احتمالی موکب داران در خدمات رسانی می شود.

قناد در پایان از تمام هیات های مذهبی، نهادها و مدیران مواکبی که سال های گذشته افتخار خدمت به زائران را داشته‌اند و نیز اشخاص و خیرهایی که تمایل دارند از امسال در این امر مشارکت کنند، دعوت کرد تا برای تشکیل پرونده و ثبت نام در طرح شناسنامه‌دار کردن مواکب و دریافت پروانه فعالیت به ستاد عتبات عالیات شهرستان شادگان مراجعه کنند. خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.