کد خبر : 28364
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 - 5:09
-

رئیس ستاد انتخابات خوزستان خبر داد : برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شورای شهر در اهواز

رئیس ستاد انتخابات خوزستان خبر داد : برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شورای شهر در اهواز

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: انتخابات شورای شهر اهواز، به صورت تمام الکترونیک انجام می‌شود که در این خصوص آموزش کاربران و اعضای شعب در حال انجام است. رضا نجاتی اظهار کرد: روز دوشنبه جلسه نهایی با حضور فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات خوزستان به ریاست استاندار خوزستان تشکیل و هماهنگی‌های لازم انجام شد. خوزستان

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: انتخابات شورای شهر اهواز، به صورت تمام الکترونیک انجام می‌شود که در این خصوص آموزش کاربران و اعضای شعب در حال انجام است.

رضا نجاتی اظهار کرد: روز دوشنبه جلسه نهایی با حضور فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات خوزستان به ریاست استاندار خوزستان تشکیل و هماهنگی‌های لازم انجام شد. خوزستان در حال آماده شدن برای برگزاری انتخابات با شکوه است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، وی افزود: انتخابات شورای شهر اهواز، به صورت تمام الکترونیک انجام می‌شود که در این خصوص آموزش کاربران و اعضای شعب در حال انجام است.

نجاتی تصریح کرد: در چند روز آینده از طریق کلیپ‌هایی، رای دادن الکترونیکی آموزش داده می‌شود؛ عوامل شعب بر این کار نظارت می‌کنند و در صورت نیاز به راهنمایی، همکاری لازم انجام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: در خصوص صندوق‌های الکترونیکی مشکلی نخواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.