کد خبر : 21251
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1399 - 10:32
-

دیدگاه منافعی توأم با فرافکنی و حاشیه سازی برای شهرداری مسجدسلیمان

دیدگاه منافعی توأم با فرافکنی و حاشیه سازی برای شهرداری مسجدسلیمان

شبکه خبری خوزستان// معاون امور عمرانی استانداری خوزستان از مشخص شدن وضعیت شهردار مسجدسلیمان طی چند روز آینده خبر داد. این موضوع گویا به مذاق عده ای خوش نیامد و با انتشار بیانیه ای مجازی ضمن حاشیه سازی و فرافکنی، بی ثباتی ها در شهرداری مسجدسلیمان را تداوم بخشند. به گزارش شبکه خبری خوزستان، بیش

شبکه خبری خوزستان// معاون امور عمرانی استانداری خوزستان از مشخص شدن وضعیت شهردار مسجدسلیمان طی چند روز آینده خبر داد. این موضوع گویا به مذاق عده ای خوش نیامد و با انتشار بیانیه ای مجازی ضمن حاشیه سازی و فرافکنی، بی ثباتی ها در شهرداری مسجدسلیمان را تداوم بخشند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، بیش از دو ماه از انتخاب پیمان مولایی بعنوان شهردار مسجدسلیمان می گذرد. اما فرآیند اداری و مقدمات کار برای معرفی وی از سوی استاندار خوزستان همچنان در حال انجام است. این در حالی است که پس از جواشی پیرامون نوید شعبانی شهردار پیشین مسجدسلیمان، شهر اولین ها بیش از ۱۰۰ روز اخیر را بدون شهردار سپری نموده است. اخیراً بیانیه ای منتسب به ستادهای مرکزی و ستاد مردمی و ستاد اصولگرایان مستقل دکتر روحانی در مسجدسلیمان منتشر شده که محتوای آن بیشتر به فرافکنی نزدیک بوده است. علاوه بر این در شرایطی که مسجدسلیمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش و اجماع حداکثری برای حل مشکلات شهری است انتشار چنین بیانیه هایی علاوه بر این که گره گشا نخواهد بود حاشیه های این نهاد مهم شهری را بیش از پیش خواهد نمود. علاوه بر این دیدگاه منافعی جریانی خاص که همواره درصدد تنش آفرینی در نهادها و سازمان های مختلف بوده طی سال های اخیر بر همگان به اثبات رسیده است. این جریان با اتخاذ رویکردی شگفت انگیز طی دولت های دهم تا دوازدهم تاکنون همواره سوار بر جریان موج سواری نسبت به تخریب چهره های ارزشی و انقلابی اقدامی سخیف را برنامه ریزی نموده است.

از سوی دیگر پیمان مولایی شهردار منتخب مسجدسلیمان با دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد مدیریت، سوابقی همچون رئیس اداره خدمات مهندسی و بهسازی اماکن، رییس واحد ترابری، مدیر مهندسی ساختمان و مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان را در کارنامه کاری خود دارد.مولایی همچنین طی سالهای ۹۱ تا ۹۲ نیز شهردار مسجدسلیمان بوده است و آگاهی کامل به مسائل و چالش های پیش روی شهرداری می تواند در مدیریت مطلوب این نهاد مثمرثمر واقع شود. از این رو امیدواریم تا استاندار خوزستان ضمن تعیین تکلیف شهرداری مسجدسلیمان، ثبات در این نهاد تأثیرگذار و مهم در عرصه خدمات شهری و عمرانی را تسریع بخشد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.