کد خبر : 29897
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1400 - 11:35
-

اخبار هندیجان

دیدار و تقدیر از کارکنان فوریتهای پزشکی هندیجان توسط مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان + تصاویر

دیدار و تقدیر از کارکنان فوریتهای پزشکی هندیجان توسط مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان + تصاویر
از تمام تلاشها و زحمات این عزیزان خصوصا در شرایط سخت کاری که بیماری کرونا ایجاد نموده، تشکر و قدردانی میکنم و امیدوارم همچنان با تمام توان و انگیزه مضاعف در راه خدمت و نجات جان هموطنان و همشهریان خود استوار و ثابت قدم حرکت نمایند.

 

 

 

شبکه خبری خوزستان | دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان با کارکنان فوریتهای پزشکی این شهرستان دیدار و از ایشان تقدیر کرد.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از هندیجان دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان به همراه ایرج دلشاد مسوول حراست شبکه بهداشت و درمان هندیجان به مناسبت روز ملی فوریتهای پزشکی به مرکز فوریتهای پزشکی و اورژانس ۱۱۵ هندیجان و با کارکنان این مرکز دیدار کردند.

 

 

در این دیدار دکتر رئیسی ضمن تبریک این روز به کارکنان سرافراز فوریتهای هندیجان گفت: مدیر و کارکنان فوریتهای پزشکی هندیجان، یکی از بهترین بخش های شبکه بهداشت و درمان هندیجان را در طول سالهای گذشته به خود اختصاص داده اند، چه از نظر همکاری های درون بخشی و برون بخشی و چه از نظر عملکرد و آمار فعالیتها و اعزامهای درون شهری و برون شهری همیشه عملکرد خوب و مناسبی داشته و در استان بزرگ خوزستان نیز هر ساله جزء بهترین مراکز فوریتهای پزشکی بوده اند.

 

 

وی افزود: از تمام تلاشها و زحمات این عزیزان خصوصا در شرایط سخت کاری که بیماری کرونا ایجاد نموده، تشکر و قدردانی میکنم و امیدوارم همچنان با تمام توان و انگیزه مضاعف در راه خدمت و نجات جان هموطنان و همشهریان خود استوار و ثابت قدم حرکت نمایند.

 

 

در پایان مراسم با اهداء لوح تقدیر از زحمات کارکنان فوریتهای پزشکی هندیجان قدردانی گردید.

 

 

خبرنگار ناصرحکیمی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.