کد خبر : 20838
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 مهر 1399 - 12:52
-

دیدار جمعی از اعضای مجمع کاندیداهای دوره ی پنجم شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با سردار ورناصری نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی

دیدار جمعی از اعضای مجمع کاندیداهای دوره ی پنجم شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با سردار ورناصری نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی

آگاهی از شرایط و محدودیت ها و نگرانی های خاص کنونی که متاثر از ویروس کووید ۱۹ در سطح جامعه از تلاش ها و پیگیری از سوی نماینده تاکنون تقدیر صورت گرفت.

دیدار جمعی از اعضای مجمع کاندیداهای دوره ی پنجم شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با سردار ورناصری

جمعی از اعضای مجمع ، با علیرضا ورناصری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی مجمع جمعه بیست و هشتم شهریور ، نشست جمعی از اعضای مجمع با رعایت پروتکل های بهداشتی ، با سردار ورناصری در دفتر ارتباطات مردمی برگزار شد.

در سال ۱۳۹۸ این اعضا طی یک پروسه طولانی، با برگزاری بیش از ۳۰ جلسه (پرسش و پاسخ، کارشناسی و تحلیلی) پیرامون انتخاب کاندیدای اصلح ، در نهایت با اخذ نظر و رای اکثریت مجمع توافق کردند که از سردار علیرضا ورناصری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حمایت کنند که بر اساس همین تصمیم تعدادی از اعضایی که خود را مقید و متعهد به تصمیمات جمعی می‌دانستند قبل از اعلام رسمی نظر مجمع ، میثاق نامه ای را بین مجمع و جناب ورناصری تهیه و تنظیم کردند ، جلسه برگزار شده در دفتر ارتباطات مردمی بر اساس مفاد میثاق نامه ذکر شده برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه متن میثاق نامه توسط یکی از اعضای بازخوانی شد ، در ادامه با اشاره به آگاهی از شرایط خاص کنونی جامعه ، از تلاش ها و پیگیری های انجام شده نماینده تقدیر گردید.

این اعضا در پایان با اشاره به سردار ورناصری بر لزوم تشکیل کارگروه‌های مشورتی و رعایت شایسته سالاری در انتصابات تاکید نمودند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.