کد خبر : 32328
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 12:09
-

دومین سالگرد شهادت سردار دلها در سوسنگرد برگزار شد

دومین سالگرد شهادت سردار دلها در سوسنگرد برگزار شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان، مراسم دومین سالگرد سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دشت آزادگان و میزبانی سپاه این شهرستان در مصلای جمعه شهر سوسنگرد برگزار شد. حجت الاسلام سیدمجید شرفی امام جمعه شهرستان دشت آزادگان با تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت مرد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان، مراسم دومین سالگرد سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دشت آزادگان و میزبانی سپاه این شهرستان در مصلای جمعه شهر سوسنگرد برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمجید شرفی امام جمعه شهرستان دشت آزادگان با تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت مرد میدان سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی گفت : میزان اثر گذاری انسانها در تحولات جهانی، به اندازه بزرگی آنها است که ارتباطی هم به مدت عمر و زنده بودن یا نبودن ندارد. سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ازجمله این مردان بزرگ است که اثرگذاری اقدامات خالصانه اش در خدمت به انسانها، به اندازه طول و عرض جهان بوده و تا جهان باقیست، باقی خواهد ماند. وجود و حضور حاج قاسم در صحنه های مبارزه با استکبارجهانی و ارتجاع عربی در زمان حیات پربرکت خود، همه سرمایه گذاری ها و توطئه ها علیه دنیای اسلام را خنثی می کرد. هنر حاج قاسم تبدیل “تهدید” به “فرصت” بود. او در شاهکار بی نظیرش پروژه خطرناک “دولت اسلامی عراق و شام (داعش)” را نابود و آن را به فرصتی برای اتحاد امت اسلامی تبدیل کرد. روحیه جهادی، کار خستگی ناپذیر تزکیه نفس و خشک نشدن اشک او را آسمانی کرد.

ناصر سودانی رئیس دانشگاه امیرالمومنین استان خوزستان که به عنوان سخنران این مراسم بود در سخنان خود گفت اگر بخواهیم فرمانده دلها را به صورت اجمالی معرفی کنم به چند جمله بسنده می‌کنم: او کسی بود که به معنای واقعی کلمه مرد میدان بود و مسیر عرصه دیپلماسی با شجاعت و همت او و یارانش هموار می شد. او کسی بود که هیچگاه و هیچ وقت وابسته به حزب خاصی نبود، و در ذهن و عملش اطاعت از ولی فقیه و قوی شدن ایران عزیز اسلامی بود. او با شجاعت و شهامت خود تمام قد مقابل داعش ایستاد و نگذاشت عراق و سوریه به دست آن گروهک های تروریستی بیفتد و تا آخرین لحظه مقابل آن خونخواران ایستادگی کرد. او میگفت شرط شهید شدن، شهید بودن است، خداوند میخواست که او برای ایران عزیز شهید بشود فرمانده دل ها رفت او رفت تا اسلام بماند تا حق مظلوم پایمال نشود تا اسلام و ایران همیشه سرفراز باشد.

مداحی حاج احمد طرفاوی و شعرسرایی شاعر اهلبیت عصمت و طهارت سیدامین موسوی صفای خاصی به این مراسم داد.

ایستگاه های صلواتی مردمی، شرکت نفت، صنعت معدن و تجارت، جهادکشاورزی و تزریق واکسن توسط جمعیت هلال احمر میزبان همشهریان عزیز شرکت کننده در این مراسم بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل