کد خبر : 32371
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 17:47
-

ناصر حکیمی

دهمین جلسه هفتگی قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا شهرستان هندیجان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد

دهمین جلسه هفتگی قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا شهرستان هندیجان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد

به گزارش خبرنگارمااز شهرستان هندیجان/ جلسه هفتگی قرارگاه ستاد کرونا شهرستان هندیجان، به ریاست معاون فرماندار هندیجان و دبیری دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان و با حضور مدیران، فرماندهان و اعضاء اصلی این ستاد در سالن جلسات فرمانداری هندیجان برگزار شد. بهنام خضعلی در این جلسه گفت: هدف اصلی از برگزاری هفتگی

به گزارش خبرنگارمااز شهرستان هندیجان/ جلسه هفتگی قرارگاه ستاد کرونا شهرستان هندیجان، به ریاست معاون فرماندار هندیجان و دبیری دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان و با حضور مدیران، فرماندهان و اعضاء اصلی این ستاد در سالن جلسات فرمانداری هندیجان برگزار شد.
بهنام خضعلی در این جلسه گفت: هدف اصلی از برگزاری هفتگی قرارگاه عملیاتی کرونا، تصویب و اجرای برنامه هایی است که بتوانند به صورت عملی برنامه مقابله با کرونا را پیش ببرند. مصوبات این جلسه اجرایی تر و دقیق تر هستند و ضمن بررسی چالشها و شرایط موجود تصویب میشوند.وی افزود: بنابراین ادارات دقت کنند که در اجرای کامل و صحیح این مصوبات تمام توان خود را بکار بگیرند، یکی از مهمترین اولویتهای کشور درحال حاضر کنترل کرونا و واکسیناسیون میباشد.
معاون فرماندار هندیجان اظهار داشت: با توجه به رنگ بندی کرونایی شهرستان، مناطق با آلودگی بیشتر که در رعایت دستورالعملها کم توجه تر و همچنین آمار واکسیناسیون پایین دارند را شناسایی و اکیپهایی متشکل از بزرگان و افراد سرشناس با همراهی کارشناسان بهداشت تشکیل و جهت اقناع سازی و ترغیب به تزریق واکسن اقدام نمایند.
دکتر رئیسی در پایان جلسه خصوص وضعیت واکسیناسون گفت : تعداد ۵۳۵۹۴ دوز واکسن کرونا تا کنون در شهرستان تزریق شده است. ۸۵ درصد از جامعه گروه هدف (شامل تمامی افراد بالای ۱۲سال)یک نوبت واکسن و ۷۳ درصد نیز دو نوبت واکسن را تزریق کرده اند. در این میان ۳۱۶۸ نفر برای تزریق نوبت دوم خود مراجعه نکردن که معادل ۱۱/۷۰ درصد موارد تاخیری هندیجان محسوب میگردد.
خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل