کد خبر : 37065
تاریخ انتشار : جمعه 1 مهر 1401 - 11:21
-

دشمن جنگ ترکیبی را برای ضربه‌زدن به کشور در دستور کار دارد

دشمن جنگ ترکیبی را برای ضربه‌زدن به کشور در دستور کار دارد

 آبادان – شبکه خبری خوزستان – فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر گفت:دشمنان انقلاب اسلامی، جنگ ترکیبی را در ابعاد نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در پیش گرفته‌اند و سعی دارند از این راه به کشور ضربه بزنند.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان سردار پاسدار یداله کشاورز روز جمعه در نشست خبری با خبرنگاران در آبادان به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: ملت ایران هیچگاه آغازگر جنگ نبوده و هشت سال جنگ به ملت ایران تحمیل شد.

وی ادامه داد: با شروع جنگ تحمیلی همه اقشار با حضور در جبهه‌ها از کیان کشور دفاع کردند و نشان دادند که به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند.

سردار پاسدار کشاورز گفت:دفاع ملت ایران از کشور برخاسته از اصول دینی است و رزمندگان اسلام در جبهه‌ها با تمسک با ائمه‌اطهار(ع) با دشمن نبرد می‌کردند و حاصل هشت سال دفاع مقدس پیروزی برای کشور بود.

وی با اشاره به حوادث چند روز اخیر در کشور بیان کرد: غلفت در جهاد تبین باعث اغتشاشات اخیر و آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی شد.

فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر افزود:در همین هفته اخیر برای نظم و امینت کشور چند شهید تقدیم انقلاب شد ولی کسی از این شهدا نامی نمی‌برد.

وی بیان کرد: ارزش های دفاع مقدس را برای نسل جدید انقلاب خوب بیان نکردیم و باید از حوزه‌های مختلف، دفاع مردم ایران از کشور را بررسی و موشکافی کرد.

سردار پاسدار کشاورز گفت:افرادی که پرچمی را که خون‌های بسیاری از جوانان این کشور برای اعتلای آن ریخته شده به آتش می‌کشند بی‌بصیرت هستند.

فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر افزود:باید جوانان کشور را از حیله‌های دشمن آگاه و در برابر فتنه‌ها مقاوم کنیم.

وی بیان کرد: تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در کنار سایر نیروهای مسلح آماده دفاع از تمامیت ارضی کشور است ضمن اینکه در کنار ارتقای توان دفاعی خود محرومیت‌زدایی را در دستور کار خود قرار داده و علاوه بر این خدماتی همچون توزیع یکهزار جفت کفش، تهیه نوشت افزار برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت انجام داده است.

تیپ عملیاتی امام صادق(ع) بوشهر در نوار مرزی اروندرود آبادان مستقر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.