کد خبر : 27683
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 - 19:14
-

دستگیری ۲۶ سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دزفول

دستگیری ۲۶ سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دزفول

سرهنگ “روح اله گراوندی” در تشریح این خبر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان دزفول پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی ۷۲ساعت گذشته توسط ماموران انتظامی این فرماندهی به مرحله اجرا در آمد . وی افزود: در راستای اجرای این

سرهنگ “روح اله گراوندی” در تشریح این خبر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان دزفول پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی ۷۲ساعت گذشته توسط ماموران انتظامی این فرماندهی به مرحله اجرا در آمد .

وی افزود: در راستای اجرای این طرح ماموران انتظامی طی عملیات‌های جداگانه ضمن شناسایی و دستگیر ۲۶سارق، تعداد ۱۴ دستگاه خودرو و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه شکاری و مقادیری از انواع مواد مخدر در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های تکمیلی پلیس به ۵۱ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، اماکن خصوصی، موتور سیکلت و .. اعتراف کردند.

سرهنگ گراوندی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از اجرای این طرح‌، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.