کد خبر : 25440
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 - 18:33
-

دستبند پلیس مسجدسلیمان بر دستان سارق سابقه دار

دستبند پلیس مسجدسلیمان بر دستان سارق سابقه دار

دستبند پلیس مسجدسلیمان بر دستان سارق سابقه دار فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری یک سارق سابقه دار و کشف ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “علی حسینی” در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان ، با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای،

دستبند پلیس مسجدسلیمان بر دستان سارق سابقه دار

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری یک سارق سابقه دار و کشف ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علی حسینی” در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان ، با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای، مأموران کلانتری ۱۱ با کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات تکمیلی و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده به ارتکاب ۹ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۲ فقره سرقت اماکن دولتی، ۴ فقره سرقت از معابر، ۲ فقره سرقت لوازم داخل خودرو و ۱ فقره سرقت مغازه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با اشاره به اینکه متهم پس از بازسازی صحنه سرقت‌ها و شناسایی مالباختگان، با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق ۱۱۰ اطلاع دهند و جهت هرگونه انتقاد و پیشنهاد از عملکرد پلیس با سامانه ۱۹۷ تماس حاصل کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.