کد خبر : 25901
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 - 16:35
-

در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امام جمعه هندیجان با تعدادی از اصحاب رسانه و مسئولین دیدار کرد

در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امام جمعه هندیجان با تعدادی از اصحاب رسانه و مسئولین دیدار کرد

در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امام جمعه هندیجان با تعدادی از اصحاب رسانه و مسئولین دیدار کرد:به گزارش خبرنگارما ازهندیجان حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه هندیجان پیش از ظهر سه شنبه ۲۱ بهمن ماه در دفتر امام جمعه به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با برخی مسئولین ، خبرنگاران

در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امام جمعه هندیجان با تعدادی از اصحاب رسانه و مسئولین دیدار کرد:به گزارش خبرنگارما ازهندیجان

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه هندیجان پیش از ظهر سه شنبه ۲۱ بهمن ماه در دفتر امام جمعه به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با برخی مسئولین ، خبرنگاران و اهالی مطبوعات دیدار کرد.

وی ضمن دعوت از همه اقشار مردم به حضور در آیین شکوهمند بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن ماه و حمایت از نظام و انقلاب اسلامی گفت: از خداوند می‌خواهیم در ادامه راه انقلاب و آرمان های امام راحل رحمه الله علیه بتوانیم این انقلاب را به پیش ببریم و توفیق تقویت ، حمایت و پیشبرد اهداف عالی نظام را داشته باشیم.

امام جمعه هندیجان تصریح کرد: از همه مردم خوب هندیجان و مسئولین می خواهم دوشادوش هم در راهپیمایی امسال که بر اساس شرایط بیماری کرونا در سراسر کشور به صورت خودرویی برگزار خواهد شد حضوری پرشور و حماسی داشته باشند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای انقلاب ، در خصوص ضرورت ساماندهی تمثال شهدا در شهرستان هندیجان نیز گفت: ما در این شهر شهیدپرور مدیون شهدا و خانواده ی معظم ایشان هستیم و همواره سعی کرده ایم این ارادت را به شکل عملی نشان داده تا جایی که بیشتر برنامه های فرهنگی مذهبی و برخی جلسات از جمله یک جلسه شورای فرهنگ عمومی را نیز در جوار مزار شهدای گمنام این شهر برگزار نمودیم.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان در ادامه افزود: به همین خاطر در هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی هندیجان که ۱۸ شهریور ماه۹۹ برگزار شد یکی از دو موضوع اصلی جلسه به همین مورد اختصاص یافت و دو مصوبه رسمی با موضوع بازسازی و تجدید تابلوهای تمثال شهدا در سطح شهر در راستای ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و تعظیم شهدا گذراندیم و کار تا حدودی جلو رفت که می بایست هر چه سریعتر موانع رفع و مصوبات اجرا شوند.

 

وی تاکید کرد: این جلسه به منزله پیگیری جدی این دو مصوبه ی مهم در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب به عنوان یک حرکت بسیار ارزشمند و هرچند کوچک در راستای تعظیم شعائر اسلام ، انقلاب و علی‌الخصوص خون مطهر شهدای والامقام می‌باشد و انشاءالله با رفع موانع این حرکت که بازسازی تمثال مبارک شهدا می باشد ، دین خود را نسبت به شهدا و انقلاب ادا نماییم. خبرنگارناصرحکیمی

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.