کد خبر : 8993
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1398 - 7:51
-

دبیرخانه دائم تجارت دریایی در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر تشکیل می‌شود‌

دبیرخانه دائم تجارت دریایی در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر تشکیل می‌شود‌

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: با هدف شناسایی معضلات و تنگناهای موجود در زمینه تجارت دریایی و توسعه ارتباطات دانشگاه با صنعت دریا، دبیرخانه دائم تجارت دریایی در دانشگاه تشکیل می‌شود. منصور زرانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های اصلی دانشگاه خرمشهر توسعه مناسبات پژوهشی با

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: با هدف شناسایی معضلات و تنگناهای موجود در زمینه تجارت دریایی و توسعه ارتباطات دانشگاه با صنعت دریا، دبیرخانه دائم تجارت دریایی در دانشگاه تشکیل می‌شود.

منصور زرانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های اصلی دانشگاه خرمشهر توسعه مناسبات پژوهشی با حوزه تجارت دریایی است.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس ملی صنعت تجارت و علوم دریایی که با همکاری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان افزود: برای رسیدن به دانشگاه نسل چهارم و ارتباط ارگانیک با صنعت نیاز به همراهی صنعت و دانشگاه هستیم.

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: در این کنفرانس ۱۲۷ مقاله ارائه شد که از مجموع مقاله‌های دریافتی ۹۶ مقاله پذیرفته شدند که ۱۵ مقاله در قالب سخنرانی و ۸۱ مقاله پوستر بودند.

وی با اشاره به همکاری ۱۷ سازمان و دانشگاه در محورهای کنفرانس بیان داشت: ۶۱ درصد مقالات دریافتی مقالات درون دانشگاهی و ۳۱ درصد برون دانشگاهی بودند و ۷۲ درصد هیئت داوران را نیز داوران خارج از دانشگاه و ۲۸ درصد را داوران داخلی تشکیل می‌دادند.

زرانژاد ادامه داد: از استفاده شد و ۶۴ داور، هیئت داوران را تشکیل می‌دادند که هر مقاله ارسالی توسط سه داور ارزیابی و با نظر دو داور پذیرفته شد.
این استاد دانشگاه افزود: این گونه همایش ها فرصتی مناسب برای عرضه توانمندی‌های علمی و آشنایی با دستاوردهای و یافته‌های علمی در حوزه دریا، شناسایی نقاط قوت و ضعف بسترهای صنعتی و تجاری حوزه دریایی و درنهایت آشنایی با توانمندی‌های دانشگاه علوم و فنون دریایی برای گروه‌های هدف است.

وی با اشاره به موافقت سازمان صمت خوزستان درباره تشکیل دبیرخانه دائم این همایش گفت: برای برگزاری مستمر این همایش و پیگیری اهداف آن دبیرخانه دائم این کنفرانس در دانشگاه خرمشهر تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/۳۴۱/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل