کد خبر : 25984
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 - 7:21
-

خوزستان سیلابی می‌شود

خوزستان سیلابی می‌شود

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: دمای هوا در خوزستان در روزهای آینده ۱۰ درجه سردتر می‌شود. محمد سبزه‌زاری ، اظهار داشت: تا روز سه‌شنبه، جو نسبتا پایداری روی استان خوزستان حاکم خواهد بود. پدیده غالب در این ایام، مه رقیق یا غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود. وی افزود: ورود سامانه بارشی از روز چهارشنبه تا اواخر روز

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: دمای هوا در خوزستان در روزهای آینده ۱۰ درجه سردتر می‌شود.
محمد سبزه‌زاری ، اظهار داشت: تا روز سه‌شنبه، جو نسبتا پایداری روی استان خوزستان حاکم خواهد بود. پدیده غالب در این ایام، مه رقیق یا غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: ورود سامانه بارشی از روز چهارشنبه تا اواخر روز پنجشنبه سبب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق به ویژه در مناطق شمالی و شرقی، وزش باد متوسط تا شدید، احتمال ریزش تگرگ در برخی مناطق و بارش برف در ارتفاعات می‌شود و سبب آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل‌ها خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: در روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه، وزش بادها متوسط تا شدید خواهد بود و برخاستن گرد و خاک در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی دور از انتظار نیست.
سبزه‌زاری بیان کرد: از روز پنجشنبه تا اواسط هفته آینده، افت ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دما در استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در روزهای چهارشنبه تا جمعه، خلیج فارس مواج و روز پنجشنبه همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته آبادان با ۲۹ و ایذه با ۴٫۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۱۰٫۲ تا ۲۶٫۸ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.