کد خبر : 25372
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 - 4:45
-

خطیب جمعه لالی : راهبرد دشمن یکی است و تفاوت دولت های جدید و قبلی آمریکا در روش آنان است

خطیب جمعه لالی : راهبرد دشمن یکی است و تفاوت دولت های جدید و قبلی آمریکا در روش آنان است

چگونه است که آمریکا داروهای مختلف بیماری های صعب العلاج را برای ما تحریم می کند اما به یک باره واکسن یک شرکت بد سابقه را به ما اهدا می کنند.

 

خطیب جمعه لالی : راهبرد دشمن یکی است و تفاوت دولت های جدید و قبلی آمریکا در روش آنان است

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از لالی نیوز امام جمعه موقت شهرستان لالی در نماز جمعه این هفته با گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام البنین علیه السلام اظهار داشت : این بانوی سخنور بیش از گریه بر فرزندان خود بر شهادت امام حسین علیه السلام گریه می کرد که بسیار بجا این روز را روز مادران و همسران شهدا نامگذاری کرده اند و امروز مردم ما می بینند که مادران شهدا در تاسی به این بانوی بزرگ تجلی و آیینه تمام نمای بانوان شهدای کربلا هستند.

 

وی در ادامه به نکات مهم انتخابات آمریکا پرداخته و عنوان کرد : راهبرد دشمن یکی هست و خیلی فرق نمی کند و ما که ملت دیپلماسی هستیم صبر می کنیم و البته می دانیم راهبرد دو رئیس جمهور قبلی و جدید یکی است و تنها روش آنها فرق می کند چرا که وزیر امور خارجه بایدن همان حرف هایی را می زند که در دوران ترامپ زده شد .

 

حجت الاسلام جعفری تاکید کرد : آمریکا که داعیه دار امن ترین کشور دنیاست برای مراسم تحلیف پایتخت را تبدیل به یک پادگان نظامی کردند و این حضور سنگین نظامی از نگاه خودشان نشان داد که عصر پسا آمریکا شروع شده است .

 

وی در ادامه به ممنوعیت واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی از سوی رهبری اشاره اظهار داشت : سخنان رهبر معظم انقلاب با پشتوانه علمی بوده و واردات هم به صورت کلی ممنوع نشده است لذا باید بدانیم که ما در تولید واکسن تاریخ ۱۰۰ ساله داریم و واکسن فایزری که خیلی ها دنبال آن هستند یک تاییدیه اورژانسی و صرفا برای انتخابات گرفته به طوری که خود آمریکایی ها هم این را پذیرفته اند.

 

خطیب جمعه لالی تصریح کرد : نه تنها کشور ما بلکه کشورهای نزدیک آمریکا هم ورود واکسن را مجوز نداده اند

 

وی افزود : چگونه است که آمریکا داروهای مختلف بیماری های صعب العلاج را برای ما تحریم می کند اما به یک باره واکسن یک شرکت بد سابقه را به ما اهدا می کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.