کد خبر : 30592
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 15:32
-

اخبار امیدیه

خرید بیش از ۱۷۰۰ تن نهاده های دامی و توزیع میان دامداران سنتی در امیدیه

خرید بیش از ۱۷۰۰ تن نهاده های دامی و توزیع میان دامداران سنتی در امیدیه
بالا بردن راندمان تولید شیر و گوشت در بین دامداران سنتی ، جبران ضرر و زیان دامداران ناشی از خشکسالی و افزایش اشتغال و درآمد روستاییان از مهمترین اهداف این کار بوده است.

 

 

مدیر جهادکشاورزی امیدیه خبر داد : خرید بیش از ۱۷۰۰ تن نهاده های دامی و توزیع میان دامداران سنتی در امیدیه

 


شبکه خبری خوزستان | مدیر جهاد کشاورزی شهرستان امیدیه از خرید و توزیع بیش از ۱۷۰۰ تن نهاده های دامی در میان دامداران سنتی در ۶ ماهه اول سال جاری در این شهرستان خبر داد.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از امیدیه سید داود علوی فرد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان امیدیه گفت : در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ میزان یک هزار ۷۴۳ تن نهاده های دامی توسط تعاونی دامداران امیدیه خریداری و در بین دامداران سنتی امیدیه توزیع گردید.

 

وی افزود : این نهاده های دامی مشتمل بر ۴۸۰ تن سبوس، ۲۹۰ کنستانتره دامی ۳۳۲ تن جو دامی، ۲۹ تن کنجاله لوبیا و ۶۱۲ تن ذرت دانه ای به ارزش ریالی ۳۲۷۲۴ میلیون ریال می باشد که توسط شرکت تعاونی دامداران خریداری و در میان دامداران سنتی توزیع گردید.

 

علوی فرد در پایان اظهار کرد : ۶۹ هزار رأس دام سبک و ۷ هزار رأس دام سنگین در این شهرستان وجود دارد و همچنین بالا بردن راندمان تولید شیر و گوشت در بین دامداران سنتی ، جبران ضرر و زیان دامداران ناشی از خشکسالی و افزایش اشتغال و درآمد روستاییان از مهمترین اهداف این کار بوده است.

 

 

خبرنگار ناصرحکیمی

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل