کد خبر : 32518
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 13:50
-

خرید اینترنتی سنگ قبر با اپلیکیشن بهشت سرا

خرید اینترنتی سنگ قبر با اپلیکیشن بهشت سرا
اپلیکیشن و وب سایت بهشت سرا با دارا بودن تیمی جوان و کارآمد متشکل از مهندسین عمران و کامپیوتر حرفه ای می تواند گزینه ای مناسب برای خرید سنگ مزار عزیزان سفر کرده تان باشد.

اپلیکیشن و وب سایت بهشت سرا با دارا بودن تیمی جوان و کارآمد متشکل از مهندسین عمران و کامپیوتر حرفه ای می تواند گزینه ای مناسب برای خرید سنگ مزار عزیزان سفر کرده تان باشد.

با عنایت به افزایش قیمت سنگ قبر در بازار که بتازگی شاهد آن هستیم گروهی از جوانان خوش فکر و با استعداد و با انگیزه به منظور حل این مشکل به شکل کاملاً نوآورانه ای و برای اولین بار در کشور اقدام به طراحی و راه اندازی سایت و اپلیکیشن آنلاین نموده اند که در آن انواع سنگ قبر و سنگ مزار با کیفیت و قیمتی استثنایی با تخفیفات ویژه ارائه شده است که به راحتی می تواند این معضل گرانی سنگ قبر را حل نمایند به نحوی که با قیمتی کاملا اقتصادی و کیفیتی بالا قیمت تمام شده این محصولات که اخیراً شاهد گرانی بی رویه آن می باشیم بطور چشمگیری کاهش پیدا نموده و مردم شریف ایران از هر جای کشور می‌توانند به راحتی وارد سایت مذکور شده و سنگ مزار دلخواه خود را انتخاب نموده و با عنایت به وجود درگاه پرداخت شاپرک مردم می‌توانند به شکلی کاملاً مطمئن اقدام به انتخاب و سفارش سنگ مربوط نمایند و پس از طی فرآیندی بین ۵ تا ۱۲ روز سنگ مزار آماده و از طریق سرویس های باربری با بسته بندی ایمن و مطمئن به سراسر کشور قابل حمل و تحویل می باشد.

جهت دانلود اپلیکیشن بهشت سرا  جهت خرید آنلاین سنگ مزار از لینک زیر استفاده نمایید.

جهت دانلود اپلیکیشن بهشت سرا کلیک نمایید

 نکته قابل توجه این اپلیکیشن این است که سفارش دهندگان می توانند در هر مرحله از سفارش ابتدا تا انتهای کار از طریق همین اپلیکیشن در قسمت کاربری در جریان روند اجرای سفارش خود قرار گیرند، به نحوی که ابتدا پیش طرح به صورت کامپیوتری طراحی و به رویت مشتری قرار گرفته و در صورت تأیید وارد مرحله بعدی یعنی اجرا روی سنگ مزار می گردد سپس مجدد برای مشتری ارسال شده و پس از تایید نهایی روی سنگ حکاکی می شود و با دستگاه های فوق پیشرفته و لیزری عکس مرحوم در صورت تمایل روی سنگ مزار چاپ می‌شود و در انتها تصویر کامل طراحی شده و پایان کار به مشتری ارائه می‌شود در نهایت سنگ بسته‌بندی ایمن شده و تحویل به باربری جهت ارسال به مقصد مورد نظر می گردد.

شایان ذکر است این اپلیکیش (بهشت سرا) دارنده نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت ، معدن و تجارت میباشد. و نکته قابل توجه این است که این اپلیکیشن علاوه بر تهران و کرج دارای نمایندگی های فعال در استان خوزستان شهرستان های اهواز و شوشتر میباشد ، که مردم عزیز خوزستان هم میتوانند علاوه بر سفارش بصورت آنلاین بصورت حضوری به نمایندگی های بهشت سرا مراجعه نموده و ثبت سفارش نمایند.

سنگ های سایت بهشت سرا مجموعه ای از سنگ های داخلی و خارج از کشور می باشد. از جمله سنگ های داخلی می توان به سنگ نطنز و سیمین اصفهان، سنگ ازنا و… که کاربرد فراوانی در سنگ های مزار دارد و همچنین از انواع  سنگ های خارجی با کیفیت می توان به سنگ سیاه برزیلی ، نانو و سنگ سفید هرات افغانستان اشاره نمود.

خریداران برای خرید سنگ قبر از سه روش می توانید سفارش خود را ثبت نمایند:

۱. وارد سایت بهشت سرا به آدرس www.beheshtsara.com شوید و سفارش خود را ثبت و پرداخت نمایند.

۲. وارد پیج اینستاگرامی بهشت سرا شده و نمونه سنگی که مد نظر دارند را انتخاب و کد سفارش را به پشتیبانی بهشت سرا اعلام فرمایند.

۳. جهت سفارش از بهشت سرا به صورت حضوری با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

بهشت سرا مجموعه ای از اشعار در اختیار مردم قرار میدهد و یا اشعار مورد نظر سفارش دهنده بر روی سنگ حک می گردد.

بهشت سرا با دارا بودن کادری مجرب در زمینه های حکاکی،طراحی، مشاوره سنگ مزار و همچنین اپراتور دستگاه های سی ان سی و طلاکوب، تمام سعی خود را دارد که به بهترین نحو به سفارشات مردم عزیز پاسخ دهد.

شماره تماس پشتیبانی استان خوزستان:۰۹۰۱۰۱۶۳۸۵۶

شماره تماس های پشتیبان دفتر مرکزی : ۰۹۱۲۴۱۶۷۷۳۵

شماره تماس های پشتیبان دفتر کرج : ۰۹۱۲۶۶۴۹۷۱۶

پیج اینستاگرام بهشت سرا: sangmazar.beheshtsara

بهشت سرا: www.beheshtsara.com

تلفن دفتر مرکزی اپلیکیشن بهشت سرا : ۰۲۱۲۸۴۲۲۷۳۷ شماره داخلی ۶ مختص هموطنان عزیز در استان خوزستان میباشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل