کد خبر : 30338
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 6:53
-

اخبار دزفول

خدمت رسانی به شهروندان جایگزین پیاده روی اربعین توسط جهادگران دزفول

خدمت رسانی به شهروندان جایگزین پیاده روی اربعین توسط جهادگران دزفول
روزانه ۶۰ نفر جهادگر در رشته های تخصصی پزشکی، مامایی پرستاری اتاق عمل و دیگر رشته ها در ۲ نوبت صبح و عصر مشغول به فعالیت هستند.

جهادگران دزفول خدمت رسانی به شهروندان را جایگزین پیاده روی اربعین کردند

 

شبکه خبری خوزستان | مسوول بسیج دانشجویی شهرستان دزفول گفت: جهادگران بسیجی دزفول همزمان با اربعین حسینی، با حضور در مراکز تجمیعی واکسیناسیون به مردم خدمت کردند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان علی قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امسال با توجه به شرایط کرونایی که مجال حضور در راهپیمایی اربعین فراهم نشد، جهادگران بسیج دانشجویی شهرستان دزفول از فرصت اربعین حسینی برای خدمت به مردم و حضور در مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهدای بسیج دزفول و خدمت به مردم استفاده کردند.

 

وی افزود: جهادگران بسیجی با الگو گیری از مکتب ائمه اطهار(ع)  در خدمت رسانی صادقانه این روزها اسوه فرهنگ جهادی  و خدمت انقلابی هستند.


قاسمی گفت: روزانه ۶۰ نفر جهادگر در رشته های تخصصی پزشکی،  مامایی پرستاری اتاق عمل و دیگر رشته ها در ۲ نوبت صبح و عصر مشغول به فعالیت هستند.


مسوول بسیج دانشجویی شهرستان دزفول افزود: جهادگران بسیجی با شیوع کرونا و با توجه به ظرفیت تخصصی بسیج دانشجویی در حوزه های درمان و آموزش در حال فعالیت هستند.


وی اظهار داشت: روزانه بصورت میانگین ۸۰۰ تا یکهزار نفر توسط جهادگران بسیجی واکسینه می‌شوند.


قاسمی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۱ هزار و ۴۴ نفر توسط جهادگران دزفول واکسینه شده اند، گفت: از ۳۶ روز پیش فعالیت جهادگران بسیجی در مرکز واکسیناسیون در حال انجام است.

 

دزفول در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل