کد خبر : 30395
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 7:03
-

اخبار شادگان

خانواده های شادگانی در زمینه واکسیناسیون دانش آموزان همکاری کنند

واکسیناسیون سنین ۱۲ تا ۱۸ سال اطمینا ‌دهی زیادی به خانواده‌ها برای حضور دانش‌آموزان در مدارس می‌دهد ، بنابراین از خانواده‌ها تقاضا داریم در این زمینه همکاری کنند تا روند واکسیناسیون با سرعت بیشتری انجام شود و بتوانیم هر چه زودتر وارد واکسیناسیون گروه‌های بعدی شویم.

 

 

سرپرست مرکز بهداشت شادگان : خانواده‌ها در زمینه واکسیناسیون دانش آموزان همکاری کنند.

 

 

شبکه خبری خوزستان | سرپرست مرکز بهداشت شادگان با اشاره به اینکه واکسیناسیون دانش آموزان اطمینان زیادی برای بازگشایی حضوری مدارس به جامعه می‌دهد ، گفت : از خانواده‌ها تقاضا داریم در این زمینه همکاری کنند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان محسن شاوردی در گفتگو با خبرنگار ما ، بر اهمیت واکسیناسیون معلمان ، دانش‌آموزان و اولیای آنان تاکید کرد و اظهار کرد : واکسیناسیون دانش آموزان شرایط مساعدی را برای بازگشایی مدارس فراهم می‌کند.

 

وی با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی جدید مستلزم همکاری همه آحاد جامعه است یادآور شد : باید با ترغیب اولیا و دانش آموزان برای تزریق واکسن از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم تا فضای ایمن و بدون دغدغه ای برای تحصیل دانش آموزان فراهم شود.

 

سرپرست مرکز بهداشت شادگان ادامه داد : متاسفانه همچون سال گذشته ، امسال نیز بازگشایی مدارس تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا بوده که این وضعیت باید به خوبی مدیریت شود.

 

شاوردی در پایان گفت : واکسیناسیون سنین ۱۲ تا ۱۸ سال اطمینا ‌دهی زیادی به خانواده‌ها برای حضور دانش‌آموزان در مدارس می‌دهد ، بنابراین از خانواده‌ها تقاضا داریم در این زمینه همکاری کنند تا روند واکسیناسیون با سرعت بیشتری انجام شود و بتوانیم هر چه زودتر وارد واکسیناسیون گروه‌های بعدی شویم.

 

خبرنگار ناصرحکیمی

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل