کد خبر : 24140
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1399 - 19:02
-

خاقی فر: مهاجم باید گل بزند تا بیشتر دیده شود

خاقی فر: مهاجم باید گل بزند تا بیشتر دیده شود

مهاجم تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان می‌گوید سعی می‌کنم در بازی‌های بعدی بیشتر گل بزنم.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خوزستان اسپورت؛ رضا خالقی‌فر مهاجم تیم صنعت‌نفت آبادان که اولین گل خود برای زردپوشان را در بازی مقابل گل‌گهر سیرجان به ثمر رساند، در گفت‌وگو با ایران ورزشی در خصوص این گل و آخرین شرایط تیم نفت توضیحاتی داده است که در ادامه می‌خوانید.

بازی را به شکل خاصی از تیم گل‌گهر بردید و برنده شدید.
بله، ما می‌دانستیم بازی خیلی سختی پیش رو داریم. گل‌گهر تیم کامل و پر مهره و خطرناکی است. با این وجود ما بر اساس تاکتیک گروه فنی‌مان، روی ضدحملات برنامه‌ریزی کرده بودیم و در روزی که خیلی حساب شده و خوش‌شانس هم بودیم، برد بزرگی را کسب کردیم و سه امتیاز بسیار مهم و باارزش به دست آوردیم.

بعد از اینکه منشا گل اول تیمش و بازی را زد، فکر می‌کردی ورق را برگردانید؟
شخصیت این فصل صنعت‌نفت واقعاً شخصیت بزرگ و بالایی است. یعنی اینکه تیم ما با وجود یک گل خورده و عقب افتادن از حریف آنقدر می‌جنگد و خوب بازی می‌کند که علاوه بر جبران گل خورده، گل برتری را هم می‌زند و برنده می‌شود. در هر حال تیم‌مان روح بزرگی دارد و اگر گل هم دریافت می‌کند، ناامید نمی‌شود و با روحیه و برنامه کارش را دنبال می‌کند.

روی پنالتی که به سود تیم‌تان گرفته شد، گل‌گهری‌ها معترض بودند.
من از آن صحنه دور بودم چون پشت دروازه در حال گرم کردن بودم اما جدا از آن صحنه، به نظرم یک پنالتی صددرصد روی فاخر تهامی رخ داد که داور آن را محاسبه نکرد و فکر می‌کنم داور میدان تحت تأثیر پنالتی اول آن خطای دیگر پنالتی روی تهامی را محاسبه نکرد.

چرا با وجود تجربه بالا و سبقه خوب به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفتی؟
من در سه بازی این فصل تیمم به عنوان بازیکن ثابت بازی کردم و در دو بازی دیگر با توجه به نظر کادر فنی به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفتم که این هم جزو استراتژی تیم بود و من به خواسته و استراتژی تیمم احترام می‌گذارم و همیشه سعی می‌کنم در خدمت تیم باشم و خوشحالم سهمی در پیروزی تیمم داشتم.

گل قشنگی با ضربه سر زدی.
خدا را شکر که سانتر زیبای هم‌تیمی‌ام را با ضربه سر تبدیل به گل کردم و در این فصل اولین گل خودم را زدم و راه گلزنی‌ام را باز کردم.

سقف تیم‌تان امسال چه رده‌ای است؟
ما منطقی جلو می‌رویم و بلندپروازی نداریم و طبق داشته‌هایمان پیش می‌رویم. کادر فنی و بازیکنان بسیار خوب و یکدلی داریم که یکی از علل اصلی موفقیت تیم‌مان در لیگ بیستم تا به اینجای بازی‌ها بوده است.

هواداران تیم‌تان را در شرایط سخت کرونایی مقابل گل‌گهر خیلی خوشحال کردید.
خدا را شکر که هواداران خودمان را واقعاً شاد کردیم. مردم آبادان خیلی به من و بقیه همبازیانم محبت دارند و خوشحالم که در شرایط سخت فعلی توانستیم بخش کوچکی از آن را جبران کنیم که برای من و بقیه هم‌تیمی‌هایم بسبار مهم بود.

با وجود بازی کردن در تیم‌هایی همچون پرسپولیس خیلی زیاد نامی از تو در صنعت‌نفت شنیده نمی‌شود.
من مهاجم تیم هستم. مهاجم هم باید گل بزند تا بیشتر دیده شود. من هم با گلی که زدم حتماً سعی می‌کنم در بازی‌های بعدی بیشتر گل بزنم و جدا از در خدمت تیم بودن، بازی‌ام بیشتر دیده شده و به چشم بیاید.

چه تعداد گل را در این فصل برای خودت متصور هستی؟
اصلا نمی‌توان در این خصوص پیش‌بینی کرد. من تمام تلاشم را انجام می‌دهم. ان‌شاءالله که خدا هم کمکم می‌کند اما اصلاً نمی‌توانم از تعداد گل خاصی حرف بزنم اما قول می‌دهم بهترین نمایش‌ها و عملکردم را برای این تیم محبوب و هوادارانش انجام دهم.

گفت‌‌وگو: ناصر قراگزلو

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.