کد خبر : 5109
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهریور 1398 - 8:52
-

حلقه‌های صالحین بیش از پیش از نظر محتوایی کیفی سازی شود

حلقه‌های صالحین بیش از پیش از نظر محتوایی کیفی سازی شود

حلقه‌های صالحین بیش از پیش از نظر محتوایی کیفی سازی شود نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: طرح صالحین طرح بسیار خوبی است و برای رفع برخی اشکالات نیز باید آن را کیفی تر کرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود. به گزارش شبکه خبری خوزستانو به نقل از تسنیم ، گروه سفیران

حلقه‌های صالحین بیش از پیش از نظر محتوایی کیفی سازی شود
نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: طرح صالحین طرح بسیار خوبی است و برای رفع برخی اشکالات نیز باید آن را کیفی تر کرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستانو به نقل از تسنیم ، گروه سفیران صالحین ضمن حضور در استان همدان جهت بررسی طرح تابستانه جوانه‌های صالحین و بررسی فعالیت‌های پایگاه‌های منتخب در استان‌های غرب کشور با نماینده ولی فقیه در استان آیت الله شعبانی و نماینده مجلس خبرگان رهبری آیت الله موسوی اصفهانی دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله موسوی اصفهانی اظهار داشت: از ابتدای طرح صالحین ما مطلع شدیم حلقاتی در مساجد اهواز زیرنظر آیت الله جزایری تشکیل شده که رفته رفته در سطح کشورحتی روستاها ترویج داده شد و محور اصلی در آن طلبه‌ها است به این معنا که طلاب نقش سازنده در این حلقات می‌توانند ایفا کنند.

وی افزود: صالحین کار خوب و بسیار عالی است که بحمدالله گسترش پیدا کرده و این خیلی خوب است که برای جوانان جلسه بگذاریم و بهتر اینکه مربیان نیز خودشان جوان باشند.

نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از آسیب‌ها به نظر من این است که حلقات را بیش از پیش توسعه دادیم درصورتی که ما باید قلیل وکیفی کنیم، گفت: در این سلسله بحث‌ها اسلام جامعی در چند سطح به جوانان و نوجوانان ارائه کنیم مانند اصول دین ساده چون میتواند موثر باشد.

وی افزود: به نظرمن یکی از ثمرات حلقات صالحین که در سال‌های اخیر داشتیم جوانان و نوجوانانی بودند که به حوزه علمیه ورود کردند. برای جوانان و نوجوانان محل قابل قبولی است مثلا اگر به نوجوان بگوییم فضای مجازی نه و او بگوید پس چکار کنم این بستر را البته به شرط جذب و اردوهای خوب می‌تواند به عنوان بستر مناسب معرفی کرد.
در ادامه این دیدار حجت الاسلام شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز اظهار داشت: به نظر بنده ما در انتقال آرمان‌ها و اندیشه های بلند حضرت امام و رهبرمعظم انقلاب به نسل بعدی نیازمند یک کار تشکیلاتی، خیلی قوی، منسجم و عقلانی هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: یکی از مواردی که امید را ایجاد می‌کند که هم کار تشکیلاتی باشد هم اینکه مبنای دینی خصوصا فلسفه سیاسی اسلام را با آن نگرشی که حضرت امام داشت؛ تعلیم و تعمیق دهد همین طرح صالحین است .

وی افزود: معنای توجه به کادر سازی برای نظام به معنی توجه به کار تشکیلاتی است.کسانی که دغدغه نظام اسلامی را دارند انقلابی هستند البته نه فقط به اسم بلکه همه کسانی که واقعا انقلابی هستند باید در این عرصه ها حضور جدی داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل