کد خبر : 14673
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 فروردین 1399 - 19:54
-

حضور ناشناس دادستان بندر ماهشهر در یک مراسم ختم بازداشت ۱۰ نفر از هنجارشکنان پدر و برادران متوفی دستگیر شدند

حضور ناشناس دادستان بندر ماهشهر در یک مراسم ختم بازداشت ۱۰ نفر از هنجارشکنان پدر و برادران متوفی دستگیر شدند

حضور ناشناس دادستان بندر ماهشهر در یک مراسم ختم بازداشت ۱۰ نفر از هنجارشکنان پدر و برادران متوفی دستگیر شدند عصر امروز در پی برگزاری یک مراسم ختم در بندر ماهشهر دادستان این شهرستان با حضور ناشناس در این مراسم، با قانون‌شکنان برخورد کرد. به گزارش خبرنگارماازبندرماهسهر، عصر امروز در فاز ۳ بندر ماهشهر خانواده‌ای

حضور ناشناس دادستان بندر ماهشهر در یک مراسم ختم بازداشت ۱۰ نفر از هنجارشکنان پدر و برادران متوفی دستگیر شدند

عصر امروز در پی برگزاری یک مراسم ختم در بندر ماهشهر دادستان این شهرستان با حضور ناشناس در این مراسم، با قانون‌شکنان برخورد کرد.
به گزارش خبرنگارماازبندرماهسهر، عصر امروز در فاز ۳ بندر ماهشهر خانواده‌ای برخلاف مصوبات ستاد مقابله با کرونا اقدام به برگزاری مراسم ختم کرده و افرادی نیز در این مراسم اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر به محض اطلاع از برگزاری این مراسم به طور ناشناس در محل حضور پیدا و دستورات لازم برای برخورد با هنجارشکنان را صادر کرد.
دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر در این رابطه اظهارداشت : با قاطعیت با برگزارکنندگان مراسماتى که موجب تجمع مردم می‌شود و همچنین مجالسى که در آن اقدام به تیراندازى می‌شود برخورد خواهد شد.

‌مهدی محمدی افزود: امروز عصر در پى برگزاری مراسم فاتحه‌اى که در خیابان پانزدهم فاز ۳ برگزار شده بود برخى افراد اقدام به تیراندازى کردند که شخصاً به صورت ناشناس در محل حاضر و با صدور دستور ویژه و حضور فعال نیروى انتظامى ۱۰ نفر از عاملان دستگیر و بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر ادامه داد: پدر و دو نفر از برادران متوفى که موجب برگزارى مراسم در این شرایط شده بودند دستگیر و حتما برخورد قانونی لازم با آنها صورت می‌گیرد. همچنین برخى از عوامل تیراندازى را نیز رویت و شناسایى کرده و به زودى این افراد دستگیر خواهند شد.

محمدی تصریح داشت : متاسفانه هنوز عده‌اى خطر سرعت شیوع ویروس کرونا را درک نکرده‌اند و یا نمی‌خواهند درک کنند و باوجود این همه تذکر و آموزش و هشدار اقدام به برگزارى مراسمات و تجمع مى‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: گویا برخی افراد اطلاعات و اخبار شهرستان مجاور که قریب به دو ماه کم‌ترین آمار ابتلا به کرونا را داشت و در پى برگزارى یک مراسم به یکباره آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آن شهرستان به بیش از ۲۰ نفر رسید، را نشنیده‌اند، یا نمی‌خواهند بشنوند.
دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهردرپایان گفت: در پى سقوط هواپیماى اوکراینى قریب به ۱۵۰ نفر از هموطنانمان مظلومانه به شهادت رسیدند و همه عزادار شدند و همه جاى کشور ابراز تاسف کردند و مقصران حادثه را ملامت می‌کردند.

خبرنگار/اعظم حکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.