کد خبر : 5222
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 شهریور 1398 - 8:28
-

حامد حدادی جذب بسکتبال پالایش نفت آبادان شد

حامد حدادی جذب بسکتبال پالایش نفت آبادان شد

حامد حدادی جذب بسکتبال پالایش نفت آبادان شد حامد حدادی بازیکن ملی پوش و بین المللی ایران با مدیران بسکتبال پالایش نفت آبادان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به توافق رسید. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حامد حدادی بازیکن ملی پوش و بین المللی ایران با مدیران بسکتبال پالایش

حامد حدادی جذب بسکتبال پالایش نفت آبادان شد
حامد حدادی بازیکن ملی پوش و بین المللی ایران با مدیران بسکتبال پالایش نفت آبادان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به توافق رسید.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حامد حدادی بازیکن ملی پوش و بین المللی ایران با مدیران بسکتبال پالایش نفت آبادان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به توافق رسید.

باشگاه بسکتبال پالایش نفت آبادان با جذب این بازیکن ملی‌پوش به دنبال کسب امتیازهای رضایت و مقام در این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا برای ایران اسلامی است.

پیش از این بازیکنانی نظیر محمد حسن زاده، ارسلان کاظمی، آرن داودی و صمد نیک خواه بهرامی نیز برای رقابت‌های قهرمانی آسیا جذب تیم بسکتبال نفت آبادان شدند.
بنا به گفته مدیر امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان، این تیم فردا فردا برای حضور در مسابقات قهرمانی بسکتبال آسیا عازم تایلند می‌شود.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در تاریخ دوم تا چهارم مهرماه سال جاری به ترتیب با تیم‌های المحرق بحرین، فوبون بریوز چین‌تایپه و های‌تِک تایلند می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.