کد خبر : 21260
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1399 - 18:04
-

توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری انجام شد

توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری انجام شد

  ۵۳۰۰ بسته آموزشی بین دانش آموزان مناطق محروم توزیع شد. به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان مدیر منابع انسانی شرکت آغاجاری از توزیع ۵۳۰۰ بسته آموزشی میان دانش آموزان کم برخوردار در شهرستانها و روستا های مجاور تاسیسات همزمان با آغاز سال تحصیلی خبر داد. بهمن بهبهانیان دراین باره گفت: با تأکید مدیرعامل شرکت

 

۵۳۰۰ بسته آموزشی بین دانش آموزان مناطق محروم توزیع شد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان

مدیر منابع انسانی شرکت آغاجاری از توزیع ۵۳۰۰ بسته آموزشی میان دانش آموزان کم برخوردار در شهرستانها و روستا های مجاور تاسیسات همزمان با آغاز سال تحصیلی خبر داد.

بهمن بهبهانیان دراین باره گفت: با تأکید مدیرعامل شرکت و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این بسته ها در قالب لوازم تحریر آموزشی توسط اداره آموزش تهیه و با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی در اختیار دانش آموزان بی بضاعت مدارس مناطق محروم قرار گرفت.

بهبهانبان افزود : شرکت آغاجاری در کنار وظایف تکلیفی تولید نفت و گاز، با استفاده از ظرفیت های موجود در حوزه مسئولیت های اجتماعی اقدامات قابل توجهی را در زمینه مباحث آموزشی و کمک به مدارس با هماهنگی و مشارکت آموزش و پرورش انجام داده است.

مدیر منابع انسانی شرکت اظهارکرد:‌در این راستا از ابتدای سال گذشته تا کنون بیش از ۶٠ دستگاه کولر گازی در اختیار مدارس مناطق محروم مجاور تاسیسات قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در نیمه نخست سال جاری در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و مشارکت در امر آموزش، با دستور مدیرعامل محترم، تعمیر و بهسازی تعداد ۹مدرسه در شهرستان امیدیه و بخش جایزان در دستور کار قرار گرفته و به اتمام رسید.

 

بهبهانیان با اشاره به اهمیت وجایگاه مباحث آموزشی درپایان گفت : همه ساله با توجه به کمبود ها و شرایط منطقه، کلاس های آمادگی کنکور و کلاسهای تقویتی با هدف ارتقای سطح علمی در شهرستانهای همجوار وبا مشارکت عموم دانش آموزان توسط این شرکت برگزار می گردد.

گفتنی است در سال۹۸ نیز در همین راستا شرکت آغاجاری ، اقدام به تهیه وتوزیع ۴۵۰۰بسته آموزشی نمود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.