کد خبر : 32341
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 15:49
-

ناصر حکیمی

توزیع مکمل دارویی در بین دانش آموزان مدارس شهرستان هندیجان

توزیع مکمل دارویی در بین دانش آموزان مدارس شهرستان هندیجان

به گزارش خبرنگارماازهندیجان مکمل دارویی در بین دانش آموزان مدارس شهرستان هندیجان توزیع شد. رئیس مرکز بهداشت هندیجان گفت :دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و با توجه به اهمیت سلامت دانش آموزان و تامین نیازهای ریز مغذی ها در این گروه سنی، دو نوع مکمل غذایی آهن و مگا دوز ویتامین دی توسط واحد

به گزارش خبرنگارماازهندیجان مکمل دارویی در بین دانش آموزان مدارس شهرستان هندیجان توزیع شد.
رئیس مرکز بهداشت هندیجان گفت :دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و با توجه به اهمیت سلامت دانش آموزان و تامین نیازهای ریز مغذی ها در این گروه سنی، دو نوع مکمل غذایی آهن و مگا دوز ویتامین دی توسط واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت تهیه شده است و جهت استفاده دانش آموزان در اختیار مدارس آموزش و پرورش شهرستان قرار گرفته است.
وی در خصوص نحوه استفاده از مکمل ها افزود: قرص فروس سولفات(آهن) برای چهارماه است و هر دانش آموز دختر باید درطی یک سال تحصیلی ۱۶عدد یعنی هفته ای یک عدد دریافت نماید. این مکمل فقط برای دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول و دوم می باشد.
جوانمردی درپایان اظهارداشت : قرص مگادوز ویتامین D برای کلیه دانش آموزان دختر و پسر متوسطه اول و دوم به میزان شش ماه است و هردانش آموز ماهیانه یک عدد باید دریافت نمایند.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل